....nobody wants to be lonely....

15.07.2007., nedjelja

Stand by me... :(

Bila u gradu sinoć... opet...
S Dinom, Tatjanom i Ivanom....
Bio Ervinov rođendan....
Uspjela popit bambus čak.... I popila 2 Coca Cole i Cappy Tempo...
Ipak ja živim zdravim životom... lol....
Opet lunjale gradom ko muve bez glave.... Al znala se zalomit i neka zanimljiva fora ili situacija... hm....
Mislim, nije bilo tak grozno u gradu ko šta sam ja sad opisala...
Ak si uskoro ne nađem nekog novog macana i ne prestanem mislit na bivšeg, crknut ću....
Ali ipak sam to ja.... Može se reć zaljubljena, al nisam.... Čudno....
Dobila novi mob prije par dana... Sony Ericsson V630i... Mob je lega....
Ne odvajam se od njega po cijele dane...

Evo fotkica od sinoć... Dina i Jaaaa...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

I tako, dje sam ono stala?!
Ah da, mobitel... I što još reć o njemu? Ništa...
Valjda danas idem na bazen... yeah... napokon....
Iako trebam dobit mengu... Al boli me kita...
Ljudi, ja mislim da ja ispadam čudna s ovim postom.... Al ne znam koji mi je.... Valjda sam u bedu....
Opet bez razloga... Možda me jebe PMS.... Možda, možda, moždaa... Al bit će da sam glupa....

Još jedna fotkica od sinoć... Ivana, Dina i Jaaaa....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Jedino što me usrećuje usred ovih ljetnih dana jest pomisao da će bit bolje....
Da ima boljih dana... Da nije sve tako crno kao što ja vidim... Jebi ga.....
Ponekad sam najoptimističnija osoba, a ponekad.... ponekad mi je sve crno...... Kao da ne vidim izlaz...
U biti, ja ne znam o čem pišem ni sama....
Evo vam još fotki... Čujemo se... Bye

Taya i Ivana na putu do grada...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tatjana pozira... Joj, joj, mala moja...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Tatjana i Jaaaa poziramo... lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Taya na željezničkom mostu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Dina u nekoj čudnoj pozi...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo je dio Tayinog fotosseshiona na ulazu... lol...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Eto, to bi bilo to... bye... uživajte...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.