nedjelja, 25.03.2007.

Moj zadnji post!!!!

Hy ljudoviwavemah! Kao što vidite po naslovu ovo je moj zadnji post...namcor upravo tako...no više ga neču pisatno. Htjela bih vam se zahvalit što ste mi svih ovoh mjeseci pisali komentare i hvalili moj blog...kiss i ja sam vam jako zahvalna na tome ali šta se mora mora se. Prvi razlog što ga neču više pisat je taj da več tjedan dana nisam bila na netuheadbang jer jednostavno više nemam vremena za pisat blogbang. Drugi razlog je taj što budući da nisam bila na netu nisam vam mogla vračat komentare i neki su se naljutilirolleyes. Imam 200 i nešto komicha a još nikom nisam vratila komentarebang a ni neču jer nemam vremena. Blog neču pobrisat ali više neču pisat postove, jednostavno neću više ić na moj blog. Vi ako hočete pišite mi komentare ali ja ih vama neču vračat jer ču jednostavno pokušat zaboravit moj blog. Pravit ču se da ga nikad nisam imala.rolleyes
Pošto je ovo moj zadnji post odlučila sam napisat šta mi se dešavalo ove dane. Jučer sam imala natjecanje iz atletikeparty. Utrkivala sam se sa 94.-m godištemburninmad i došla sam 9. od njih 20. Pošto je natjecanje bilo u Sloveniji utrkivali smo se sa Slovenkama koje su veče od mene za glavu i višelud i one treniraju atletiku več 4-5 godinadead. Ja sam od mog kluba bila najboljanaughty ali nažalost slovenke su bile bolje od mene (bilo ih je 8). Da se nismo utrkivali protiv Slovenka ja bi najvjerovatnije bila prvanaughty jer su svi iz mog kluba bili lošiji od mene. Ali šta češ, život je takav.
Prije par dana recimo jedan luđak po imenu Karlo koji ide u 6. r. u istu školu gdje i ja je donjeo jedan ogromni nož u školulud i priča se da je njime prijetio direktoricieek koja je zvala policiju. Koji luđaknutzujo!!
Eto ovo je kraj! POZZZZZZZZ I ZBOGOM!

- 10:50 - komentari (73) - print - Moj zadnji post!!!! -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.