ponedjeljak, 12.03.2007.

Odlazak zubaru i snimanje filma

Hy people!wavemahkisscerek
Ja sam sad došla kući, bila sam kod zubaramad. Vadio mi je mliječni zubburninmad (četvorku desno) i sad mi je sve utrnutopuknucu od inekcije koju mi je dao kako me nebi bolilo kad mi vadi zub. Za par dana opet ću morat ić k zubarunamcor da mi vadi isto četvorkunononoburninmad (mliječnu) ali lijevo.
Znam da sam vam već jučer napisala novi post ali mi je opet došla želja... znate kako je to... me kužite? I znam da sam na prošlom postu imala malonamcoreek komentaranamcor ali... šta se može... to je jače od mene... hehehesmijehrofl
Pošto neznam šta da napišem evo vam neke blogove s kojih možete skinuti dizajnove:thumbup
Kate
GaduraTamara
NloexistsInna
Drvosranja
Samorijeci
3 mudraca
Spuky
Blogdesign
Simpa
576
Zubalo
Nadam se da sam ih dovoljno napisala...

Danas su Noel i Patty bile kod mene i pošto ja i Patty želimo ič u dramsku onda smo vježbale jer čemo snimit film...yes znam da zvuči ludolud ali smo već sve isplanirale! Noel ima kući kameru pa če nas ona snimat i ima maker movie pa če sve scene spoijit u jedan film i onda čemo to dat našoj bivšoj prof. iz hrv (ona predaje samo nižim razredima) jer ona drži dramsku u našoj školi i tako če ona procijenit naš talent i tako če vidjet šta če snama! Ja i Patty smo glavne glumicesmijehparty ali čemo jaš nač neke frendove koji če se pojavit u nekim scenama kao sporedni likovi... znam da "film" neče bit bog zna štalud jer ipak smo mi djeca i nemamo producenta ni nikoga nego čemo se bar dobro zabavitparty!

To je to za danas i KOMENTIRAJTEEEE!kisscerek

- 19:13 - komentari (234) - print - Odlazak zubaru i snimanje filma -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.