nedjelja, 11.03.2007.

Sistematski

Kao što sam već napisala u prošlom postu, u petak smo imali sistematskinamcormad. Tamo su nas mjerili, visoka sam 150cm, vagali su nas, imama 37 kila i mjerili su nam tlak. Nakon toga nam je doktor pregledavao kičmu, meni je sve u redusmijeh, pa nam je stopala pregledavao, također mi je sve u redurofl i zube nam je gledao, po 3. put meni je sve u redunaughty. To je to o mom sistematskomyes.
U petak je moja frendica Klara bila kod mene i nas dvije smo napravile zajednički blogparty. Naš blog je ovaj. Samo da vam napišem još nešto o našem blogurolleyes. Kad mi budete komentirali blog od moje frendice i mene ja ču vam ostavljat komentare pod linkom od bloga od moje frendice i mene a kad mi budete ostavljali komentare na ovaj blog onda ču vam pisat komentare pod linkom od ovog bloga. Okrolleyes? Dobrorolleyes.
Moj brat Andrej si je napravio novi blog pa bih vas molila da skoknete do njegovog novog bloga i da mu ostavite par komicharolleyes! Zahvlajujem vam se unaprijed u njegovo ime! Njegov blog je ovaj.
I još nešto... ako mi je netko komementirao blog a ja ga nisam dodala pod "Ovo su svi koji su ikada komentirali moj blog" nek mi to kaže u komentarima pa ču ga dodat.
Evo vam za kraj par slikica:thumbup

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



- 16:35 - komentari (53) - print - Sistematski -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.