srijeda, 07.03.2007.

Grozan pad

Hy ljudoviwavemah! Već vam tjedan dana nisam napisala post...headbang joj... kako sam mogla biti takva i pustit vas da čekate tjedan novi post...namcor ma samo se šalim...smijeh nego... da sad prijeđemo na stvaryes!
U prošlom postu ste vidjeli sliku od moje sestrične Ninenaughtyparty! E pa moji bratići Luka i Nina su bili kod mene petak subotu i nedjeljuparty. U nedjelju su se vratili u Ljubljanuno! U subotu smo bili u Opatiji i ja sam po cjeloj Opatiji nosila moju sestričnu na leđimadeadeek! I tako sam ja nju noslila i nakon pola sata sam ju htjela spustit jer sam se već bila umorila

layout for myspace

, ali je ona htjela da ju još nosimeek. Ja sam joj rekla da ču je još samo 5 minuta nosit. I tako sam vidjela jedan zidić iza kojeg je bila trava i odlučila sam ju nosit po tom zidiću (bio je visok oko 50 cm). Pošto sam ju morala nosit nisam se mogla popest s rukama nego sam samo jednu nogu pa drugu stavila gore. I tako kad sam stavila drugu nogu na zidić izgubila sam ravnotežu jer sam se morala odgurnut kako bi se popela. Moja sestrična Nina je pala prekozaliven, na travu, a ja sam s glavom lupila o zidićheadbang! Njoj na sreću nije bilo ništayes, ali meni...zaliven meni je desna strana lica bila izgrebanaburninmadmadheadbangpuknucu! Naj više sam se izgrebala ne baš točno na bradu nego više u desno. Na sreću nisam morala šivat i neče mi ostat ožiljciparty! Hvala bogu!smijehrofl
Eh... imam ja još jednu tužnu vijest, puna sam ja tužnih vijesti...dead hehehe... a šta mogu kad me ne prati sreća...rolleyes hehehe... no ova vijest i nije tako strašana... a da vam sad napokon napišem o čemu se radi... Jučer sam se bila šišatno! Ošišala me 2 i pol cm (frizerka... a tko drugi... hehehe). Ali mogu vam reći da sam sad ljepša nego prijethumbup. Meni ne stoji baš dobro jako duga kosa.
Evo i treća tužna vijestdead (kako kome, mislim nekima je to tužna a neki se vesele!)! U petak imamo sistematski sa školom

Customize your blog

! Ja inače u petak imam školu u 9 i 15smijeh ali ču ovaj petak morat doć u 8 i 15 u školu jer u 8 i pol moramo bir kod doktoricepuknucuburninmadheadbangmad! Pregledavat če nam pluča, zube, grlo, kičmu, možda nas budu cijepili...itd. Ako vi znate još nešto o sistematskom napišite mi to u komentare. Molila bih vas da mi napišete šta če nam još tamo pregledavat i šta čemo još tamo radit jer nam profka nije ništa reklanamcor!
Sutra imam kontrolni iz matiše i ispituje me povijestheadbangmad! NEEEEEE!!!puknucuburninmadheadbangmad
Ja inače ne idem na zbor

Blog images

ali je profesor htjeo da i ja dođen danas! Ne znam ni sama zašto.rolleyesdead
Evo vam jedan super spot! To je nova pjesma od Avril Lavigne! Baš je zakon!

Avril Lavigne~Girlfriend


I za kraj evo vam nešto preko čega čete saznat vaše pravo ime (moš mislit) !




What is your REAL Name???
Name
DOB
Favourite Color
Your Real Name Is: Orlando Florida
This fun quiz by shikkaba - Taken 77067 Times.
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!



POZZZZwave do slijedečeg postamah! PUSAAAAkiss svimaaaakiss!

- 17:05 - komentari (166) - print - Grozan pad -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.