< | prosinac, 2004 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Američka analitička kuća Jupiter Research objavila je rezultate istraživanja tržišta digitalno zapisane glazbe. U toj studiji se kaže da će CD mediji još pet godina biti popularniji način distribucije od glazbenih datoteka koje se učitavaju na korisničke uređaje ravno s Interneta. Istraživanja s naslovom "Consumer Survey Report: Music, 2004" provedena je na više od 2300 odraslih online korisnika te 2100 tinejdžera starosti između 13 i 17 godina. Većina odraslih internetskih korisnika starijih od 25 godina, njih 51 posto, drži glazbu zapisanu na nekom fizičkom mediju vrjednijom od digitalne, a razlozi za to su bolja kvaliteta zvuka, neopterećenost nezgodnim zaštitama od kopiranja te kompatibilnošću s gotovo svakim načinom na koji ljudi slušaju glazbu. Digitalna glazba pak pokazala se zabavom primjerenijom mladima od 18 do 24 godine starosti, od kojih 41 posto prži CD-e, a 31 posto se koristi servisima za razmjenu glazbenih datoteka. JupiterResearch isto tako predviđa kako će 2009. godine prodaja digitalne glazbe predstavljati samo 12 posto ukupne korisničke potrošnje na glazbu. www.jupiterresearch.com |