frequency blog

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

FREQUENCY CREW
-deep music with mediterian soul and balkan attitude
-deep music is deep cause its coming from the heart
Frequency@proton
Home Made Elektronika
BUREK - trasnmitting container....jos malo

+++SVIRKE +++
svaki cetvrtak @ fanatic, ribnjak 26, zagreb

+++MIXEVI+++
pytzek - frying pan
fogseller@proton radio
sergej july
sergej kashina 05.10.2005

frequency crew music treatmant by:
Edo
Fogseller
Pytzek
Sergej
Arszenik
Fryer
Boo Dale
Renato
Tomo aka Deda
Davor O

Linkovi
TOCKICA
FestPlatten
Egoboobits
SCSI-9
Music For Freaks
The Cock
Traum, Trapez i MBF
Skrufff
DISCOGS
Kupus.net
electrogeisha
Mediagong
Frankie Records
Red Music
Frequency @ Proton
HERBARIJ
PIGNA People-Nature, Pigna
DJ ZERO



Lektira americke house glazbe na deep house pages
House 101

Free Counter
Suck this !!!

10.12.2004., petak

Sudbina online glazbe

Američka analitička kuća Jupiter Research objavila je rezultate istraživanja tržišta digitalno zapisane glazbe. U toj studiji se kaže da će CD mediji još pet godina biti popularniji način distribucije od glazbenih datoteka koje se učitavaju na korisničke uređaje ravno s Interneta. Istraživanja s naslovom "Consumer Survey Report: Music, 2004" provedena je na više od 2300 odraslih online korisnika te 2100 tinejdžera starosti između 13 i 17 godina. Većina odraslih internetskih korisnika starijih od 25 godina, njih 51 posto, drži glazbu zapisanu na nekom fizičkom mediju vrjednijom od digitalne, a razlozi za to su bolja kvaliteta zvuka, neopterećenost nezgodnim zaštitama od kopiranja te kompatibilnošću s gotovo svakim načinom na koji ljudi slušaju glazbu. Digitalna glazba pak pokazala se zabavom primjerenijom mladima od 18 do 24 godine starosti, od kojih 41 posto prži CD-e, a 31 posto se koristi servisima za razmjenu glazbenih datoteka. JupiterResearch isto tako predviđa kako će 2009. godine prodaja digitalne glazbe predstavljati samo 12 posto ukupne korisničke potrošnje na glazbu. www.jupiterresearch.com

- 01:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>