Pregled posta

Adresa bloga: https://blog.dnevnik.hr/frequency

Marketing

Sudbina online glazbe

Američka analitička kuća Jupiter Research objavila je rezultate istraživanja tržišta digitalno zapisane glazbe. U toj studiji se kaže da će CD mediji još pet godina biti popularniji način distribucije od glazbenih datoteka koje se učitavaju na korisničke uređaje ravno s Interneta. Istraživanja s naslovom "Consumer Survey Report: Music, 2004" provedena je na više od 2300 odraslih online korisnika te 2100 tinejdžera starosti između 13 i 17 godina. Većina odraslih internetskih korisnika starijih od 25 godina, njih 51 posto, drži glazbu zapisanu na nekom fizičkom mediju vrjednijom od digitalne, a razlozi za to su bolja kvaliteta zvuka, neopterećenost nezgodnim zaštitama od kopiranja te kompatibilnošću s gotovo svakim načinom na koji ljudi slušaju glazbu. Digitalna glazba pak pokazala se zabavom primjerenijom mladima od 18 do 24 godine starosti, od kojih 41 posto prži CD-e, a 31 posto se koristi servisima za razmjenu glazbenih datoteka. JupiterResearch isto tako predviđa kako će 2009. godine prodaja digitalne glazbe predstavljati samo 12 posto ukupne korisničke potrošnje na glazbu. www.jupiterresearch.com


Post je objavljen 10.12.2004. u 01:05 sati.