srijeda, 26.03.2008.

.Ali ipak znam da možda ja i nisam.

Image and video hosting by TinyPic


I to što si mi rekao da sam ja ženska prve klase i što si mi rekao da ti svima daješ i da se ne želiš sa mnom igrati "Čovječe ne ljuti se", nego želiš da se igramo mame i tate, i to što si rekao da imam dobre noge; e pa znaš što!?
E pa to mi ništa ne znači.

Možda mi i nisi htjeo "uživo" čestitati Uskrs jer bi ti bilo "teško" ljubiti me u obraz a ne negdje drugdje, možda i nisi htjeo sa mnom na piće jer si rekao da ne piješ juce votku, ali možda i sve to jer ti se sviđam.

Možda i ja jesam pakosna; po najvećem pljusku ponudio si mi se da me odvezeš, ali ja to nisam htjela pa sam zbog toga i ostala bez pete na cipeli, možda i jesi po najvećem pljusku došao pred mene i pozvao me na razgovor i na gledanje punog mjeseca, možda i jesi...

Možda me i jesi zvao u ponedjeljak da razgovaramo o nama jer nisam htjela van s tobom, možda i jesi, ali možda ja i nisam.

I to što sam nas sanjala i što si mi stalno u mislima možda to i jest znak da ja možda i jesam... ali ipak znam da možda ja i nisam.

I znam koliko ti je bitno to što sam ti rekla da ja svima dajem, a i znam da je jako bitno to što ti nisam rekla šta to točno dajem!

Prespavala sam kod tebe, ali samo u mislima, i vodili smo ono nešto o čemu oboje razmišljamo i sigurni smo da smo stvoreni jedno za drugo.
I to što te moja mama pozdravila ne znači da želi da joj budeš zet, jer i sam si reko da se i tebe pita u tim stvarima, na to sam ti rekla da nije valjda da bi ovakvu priliku propustio, a ti si nasmješeno odgovorio; "Naravno da ne!"

Možda i jesmo stvoreni jedno za drugo, možda i želimo nešto, ali možda i neće biti ništa.

Možda ti i jesi, ali možda ja i nisam,

....

zaljubljena.

[19:11 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

ponedjeljak, 24.03.2008.

.Ako želiš bit ću ja program tvog kompjutera.

Image and video hosting by TinyPic



Baš sam si divna, mutava, lijepa i blentava.

Čestitke šaljem.

O divna Juce Votko!

:)

[13:40 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 16.03.2008.

.Ne tako mal problem, osjećaj gubitka samopouzdanja zbog preljepe prijateljice.

Image and video hosting by TinyPic


Loš je i tužan taj osjećaj imati prijateljicu i znati i osjećati da je zgodnija od tebe, da ima bolje tijelo, da može poželjeti svakog dečka i k' tome ga imati i loše je osjećati se pored nje kao ružno pače.

E, pa ja imam takav problem.

Volim tu svoju A., zaista ne mogu si poželjeti bolju prijateljicu, loše mi dolazi pri samoj pomisli da bi ju mogla izbubiti na bilo koji način (da bi ona pak mogla pasti razred). Divna je.
No, ne samo divna u duši, divna je i iz vana. Ima svega 1,75 m, i s tim 58 kg težine, odlično tijelo, lijepe zube, velike usne, predivnu smeđu dugu kosu i proponcionalno tome gomilu odjeću u kojoj odlično izgleda.

Ne razdvojive smo, dale bi sve jedna za drugu, predobre smo prijateljice, jednostavno nemam riječi kojima bi opisala naše prijateljstvo.

No, muči me jedna stvar.
Kuda god idemo skupa svi dečki već ako će nešto dobacti, prije će dobaciti njoj nego meni, jednostavno privlačnija je od mene.
U razredu se najviše od svih cura družimo s dečkima, ali svi su fizički privrženiji njoj, možda sam ja samo osoba za psihičko iskaljivanje.

Kroz razgovor mi je rekla kako ju je M. pitala da li je ona najlijepša cura u razredu!?
Rekla je da nije, da bi joj ona uzvratila pitanjem; "Pa kako onda te lijepše od tebe izgledaju?"

Nekoliko puta mi je ponovila da sam ja zgodna i lijepa cura, možda jer je osjetila da se uz nju osjećam ugroženo, ili pak mi je to rekla zbog toga jer sam joj najbolja prijateljice, ili jer sam ja to njoj rekla par puta kroz razgovor (ne, direktno; "Ti si zgodna!") ili pak možda to stvarno misli.
Ne želim sumnjati.

Volim ju, i to jako, jako mi je stalo do nje.

Kada sam prelazila u viši stupanj svojeg školovanja tj. u srednju iz osnovne bila sam napokon sretna šro ću upoznati novu sredinu, okolinu, nove ljude i što ću pobjeći od svakodnevnog suočavanja s ljepotama svojih najboljih prijateljica.
Isto, ne tako davno imala sam najbolje prijateljice od kojih se nisam odvajala (ne tako davno, tj. u osnovnoj školi) naravno, ostale smo i dalje dobre i i dalje ih volim i osjećam se privrženo k njima, ali škole su nas rastavile.
Bile smo jako poznate po svojoj četveročlanoj skupini od nas četiri najbolje prijateljice koja je bila posebna svaka na svoj način.
Ipak, izuzetno sam se družila s jednom od njih tri, sjedile smo skupa u školskoj klupi, izlazile skupa i družile se, no i ona je kao i sada moja A. bila nešto lijepša i privrženija muškom dijelu populacije od mene.
S novim početkom školovanja ostavila sam za sobom lijepu prijateljicu s mišlju da sam napokon ostala sama sebi bez ikakve konkurencije.

Ali ne, postoji tu moja A.

Sudbina me možda i drži takvom.

Ljudi mi kažu da sam lijepa, ali kada smo nas dvoje skupa ona je ipak lijepša.

Nisam ljubomorna, niti ljuta, samo pokušavam naći osobu koja ima sličnu situaciju kao ja.

Volim svoju A. i zahvaljujem dragom Bogu što joj je dao ljepotu, zaslužila je.

Možda ja samo jednostavno gubim samopouzdanje, jer jednostvno ne osjećam ljubomoru prema njoj.

[18:00 - 9 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 11.03.2008.

.Pitanja koja nemaju odgovora.

Image and video hosting by TinyPic


Zašto Tarzan, iako živi u džungli i nema britvicu – nikad nema bradicu?

Zašto jače stišćemo po daljinskom kad su baterije pri kraju? Hoće li to zaista pomoći da prebacimo program?

Zašto kamikaze nose zaštitne kacige?

Koja je brzina tame?

Zašto se kaže 'Spavao sam kao beba' kad se bebe obično bude svaka dva sata?!

Ako je trenutačna temperatura nula i danas će biti dvaput hladnije nego jučer – koliko će zapravo biti hladno?

Kako to da smo, kao inteligentna stvorenja prije poslali tipa na Mjesec nego što smo stavili kotačiće na kufere da ih lakše nosimo, tj. guramo?!

Tko je bio prva osoba koja se sjetila uhvatiti kravu za vime i reći: 'Pitam se, što je ovo što izlazi i je li dobro za potrošiti?'

Zašto svi tosteri imaju gumb za tako visoku temperaturu koja će krišku kruha pretvoriti u crnu nejestivu tvar koju apsolutno nitko ne konzumira?

Zašto ljudi pokazuju na svoj ručni zglob kad pitaju koliko je sati, ali ne pokazuju na svoje međunožje kad pitaju gdje je WC?

Zašto je Šiljo cijelo vrijeme uspravan, a Pluton hoda na četiri noge kad su obojica – psi?

Ako je suncokretovo ulje napravljeno od suncokreta, a biljno od bilja, od čega je onda napravljeno 'baby' ulje?!

Mogu li nepismeni ljudi doista uživati u juhi s tjesteninom u obliku slova?

Zašto se pas razljuti ili rastuži kad mu puhneš u 'lice', ali kad ga voziš u autu – gurne glavu van kroz prozor?

Ako stisneš gumb za dizalo više od jedanput – hoće li ono prije stići?

[17:15 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 07.03.2008.

.Ima li koja gora riječ od te famozne "grozno"?.


Image and video hosting by TinyPic


Ovo su grozni dani za mene.

Čitat ćemo se dok se primirim.

[19:50 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 02.03.2008.

.School.

Ne pitaj,
škola je taj problem.

Image and video hosting by TinyPic


Oprosti što me nema, ne stignem.
Javim ti se komentarom kad uspijem odahnuti.

Iza mene su tri pismena ispita koja sam uspijela prepisati.
Nadam se najboljem na usmenom.

Potrudit ću se.

...

[19:41 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.