srijeda, 26.03.2008.

.Ali ipak znam da možda ja i nisam.

Image and video hosting by TinyPic


I to što si mi rekao da sam ja ženska prve klase i što si mi rekao da ti svima daješ i da se ne želiš sa mnom igrati "Čovječe ne ljuti se", nego želiš da se igramo mame i tate, i to što si rekao da imam dobre noge; e pa znaš što!?
E pa to mi ništa ne znači.

Možda mi i nisi htjeo "uživo" čestitati Uskrs jer bi ti bilo "teško" ljubiti me u obraz a ne negdje drugdje, možda i nisi htjeo sa mnom na piće jer si rekao da ne piješ juce votku, ali možda i sve to jer ti se sviđam.

Možda i ja jesam pakosna; po najvećem pljusku ponudio si mi se da me odvezeš, ali ja to nisam htjela pa sam zbog toga i ostala bez pete na cipeli, možda i jesi po najvećem pljusku došao pred mene i pozvao me na razgovor i na gledanje punog mjeseca, možda i jesi...

Možda me i jesi zvao u ponedjeljak da razgovaramo o nama jer nisam htjela van s tobom, možda i jesi, ali možda ja i nisam.

I to što sam nas sanjala i što si mi stalno u mislima možda to i jest znak da ja možda i jesam... ali ipak znam da možda ja i nisam.

I znam koliko ti je bitno to što sam ti rekla da ja svima dajem, a i znam da je jako bitno to što ti nisam rekla šta to točno dajem!

Prespavala sam kod tebe, ali samo u mislima, i vodili smo ono nešto o čemu oboje razmišljamo i sigurni smo da smo stvoreni jedno za drugo.
I to što te moja mama pozdravila ne znači da želi da joj budeš zet, jer i sam si reko da se i tebe pita u tim stvarima, na to sam ti rekla da nije valjda da bi ovakvu priliku propustio, a ti si nasmješeno odgovorio; "Naravno da ne!"

Možda i jesmo stvoreni jedno za drugo, možda i želimo nešto, ali možda i neće biti ništa.

Možda ti i jesi, ali možda ja i nisam,

....

zaljubljena.

[19:11 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.