nedjelja, 12.08.2007.

Valjda sam za života stekla toliko poštovanja da mi se na sprovod dođe i bez pozivnice.

Image and video hosting by TinyPic


Da sada umrem. Ovaj tren.
Tko bi mi od vas došao na sprovod?

Zapitala sam se nekoliko puta.

Da li bi mi došao na sprovod ili ti moram sad za života napisati pismenu pozivnicu, na koju ću napisati mjesto i vrijeme? Dan kada će to biti ne mogu ti napisati s točnošću jer ni sama ne znam kad će se to dogoditi, a i mjesto mi je teško točno odabrati, jer tko zna i kada ću umrijeti i gdje i gdje će me zakopati. A i vrijeme je teško odlučno svesti na pozivnicu, jer tko zna kada će pater imati vremena učiniti pokop, možda ne budem jedina toga dana pogubljena.

Nadam se da se nitko neće naljutiti ako mu zaboravim poslati pozivnicu.

Valjda sam za života stekla toliko poštovanja da mi se na sprovod dođe i bez pozivnice.

Volim te...

[16:39 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.