< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

This is me...! What u see is what u get!
Take it or leave it!




Duffy Lyrics


Linkići

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Noina Arka
Info centar za kućne ljubimce

Blogovi koje rado čitam :

O pesekima koji traže dom
Amaris
Maja
Lana i Paola
Umaška škorpionka
Kira
Kraljica suza


MySpace

MySpace

Nešto o meni...

...studiram ekonomiju...
...živim u meni najljepšem gradu Zagrebu...
...obožavam svog psića Linu...
...volontiram u udruzi za zaštitu životinja Noina Arka...
...ne volim biti sama...
...mrzim jetricu, tikvice i patliđane...
...obožavam palačinke...
...volim čitati knjige...
...plačem na tužne filmove...
...obožavam putovati...
...želim ponovno otići na Zanzibar...
...najdraže godišnje doba mi je proljeće...
...volim biti zaljubljena...
...obožavam shopping...
...volim svoj autić...
...učim biti sretna sama sa sobom...
...trudim se biti manje zahtjevna...
...od sada uvijek svoja (11.10.09.)...
...znatiželjna...
...nestrpljiva...
...najdraži film mi je definititvno The notebook :) ...







Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



SAND IN MY SHOES (DIDO)

Two weeks away it feels like the world should've changed
But I'm home now
And things still look the same...
I think I'll leave it till tomorrow to unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
I don't have time
I don't have time..

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

Tomorrow's back to work and down to sanity
should run a bath and then clear up the mess I made before I left here
Try to remind myself that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away...
From the road where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
And take my time
Take up our time...

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

I wanna see you again
Two weeks away, all it takes to change and turn me around, I've fallen
I walked away and never said that I wanted to see again

I wanna see you again
I wanna see you again

Image and video hosting by TinyPic

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!

I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!


...ja se sjećam ljubavi
plakala sam kao kiša
kad si odlazio ti
sad mi kažeš da sam hladna
kažeš da sam okrutna
možda jesam al sam školu
kod tebe završila...

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!



Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su noćas tu, al nije on
S društvom nazdravljam, trudim se da se ne vidi
Glasno smijem se ne dam da itko primijeti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

Glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam

Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su otišli, al nije on
Vrisnula bih sad samo da bol me popusti
Srce ne sluša, bar da te mogu mrziti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

A glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam


Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!






















[ponedjeljak][28.01.2008.]

Zaljubiti se... ili ne? Voljeti... ili ne?

Već nekoliko dana razmišljam o ovoj ajmo reći temi. Oduvijek sam dosta emotivna i lako zaljubljiva osoba. Još kao klinka stalno sam se zaljubljivala i mijenjala simpatije kako je vjetar puhnuo. S godinama sam postajala sve ozbiljnija i kad bi se zaljubila to bi trajalo duuuuugo i stvarno sam se trudila oko dečka koji bi mi se svidio. I eto, takva sam ostala. Zaljubim se, dajem sve od sebe, zavolim... i onda ostanem sama :( Jedno vrijeme sam pokušala biti hladna i trudila sam se ne zaljubit. Bila sam s dečkom kojem sam se sviđala i kad bi mi postalo lijepo s njim i kad bi skužila da se on stvarno zaljubio u mene, ja bi ga ostavila. Jednog dečka sam čak i prevarila. Htjela sam biti hladna i dokazati smaoj sebi da ja to mogu. Ali umjesto da sam si to dokazala osjećala sam se užasno i razočarano u samu sebe jer sam povrijedila osobu do koje mi je čak i bilo stalo. E nakon toga sam odlučila da ću biti svoja pa makar opet ja bila ta koja će ostati povrijeđena. I opet sam se zaljubila, naravno davala sve od sebe i zavoljela i naravno opet ostala sama :(
E pa sada se već polako pitam isplati li se uopće zaljubljivati? Isplati li se uopće voljeti nekoga? Da li se isplati potrošiti sebe za nekoga tko će te na kraju napustiti? Ima toliko raspadnutih brakova... i na što su onda ljudi potrošili pola života? Na trud oko nekoga tko ih je na kraju napustio. Ok, ajde, možda sam ja malo sketična jer su moji rastavljeni, hehe.
Opet, s druge strane, lijep je osjećaj biti zaljubljen i lijepo je voljeti pa koliko god trajalo. Znam dosta mladih parova koji su već godinama u vezi, a vole se kao na početku veze i tako se i ponasaju jedno prema drugom. E, to je lijepo vidjeti i stvarno im svaka čast :)
Niš ljudi, sad sam izfilozofirala svoje i mogu u krevet :)
Volite se dok možete, hehe :)
Pusa svima!!!!!!!!!!








[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


[petak][18.01.2008.]

Moj je život lažni sjaj...

Svi misle kak je meni super jer živim solo, imam auto, mama mi radi u Egiptu pa se pretpostavlja da imam puno love itd.
Ali istina je da fakat nije niti ugodno niti lako živjet solo (bar meni). Sve je super dok imam obaveza, dok je društvo kod mene, dok sam s njima vani i slično, ali kad ostanem sama počnem se osjećati fakat usamljeno tuzan Mislim, znam da ne može uvijek biti netko kod mene i da se moram samo naviknuti, ali nekako mi baš nejde no
To što imam auto je ok, iako puuuuno troši pa mi je fakat velik trošak, al ajde na proljeće ću ga prodat, glavno da se po ovoj zimi ne povlačim po busevima i tramvajima koje nekad fakat treba duuuuuuuuugo čekat i dok ih dočekam smrznem se tuzan
A mama zarađuje više nego u Zgu, naravno, ali to ne znači da imam neznam kolko love. Imamo hrpu kredita, a i pošto živimo odvojeno imamo duple režije itd.

Nisam dugo pisala jer sam u gužvi na faksu, počeli su mi ispiti i zasad ih prolazim yes
Sutra idem u Ljubljanu i možda Mici opet dovezem tu na vikend sretan
Nema nikaj posebno novo kod mene tak da ustvari nemate nikaj pametno za čitat, ali ionako blog pišem za sebe...
Ipak, svima onima koji me čitaju lijepi pozdrav kiss



[ 12 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][05.01.2008.]

Nova godina...

Kao prvo, svima sa dosta velikim zakasnjenjem zelim sve najbolje u 2008.!!!
Iako sam u nju ušla sa nekim čudnim raspoloženjem zbog nekih uspomena iz prošlosti ( prvi put nakon 3 god da nisam docekala novu sa zokiem) lijepo sam se provela na doceku. Ipak su Ficho i Joško bili uz mene :)) Neda mi se sad prepricavati cijeli docek i slicno jer nemam bas puno vremena za tipkanje, smao sam vam se malo htjela javiti.
Došla mi ej prekujucer Mici iz Ljubljane, tj Joško, moj tata i ja smo išli po nju i sutra ju vracamo nazad. Steta sto moze tako kratko ostati ali boloje ista nego nista. A i doci ce mi opet u 2. mj. na malo duže :)
Nadam se da ste se svi proveli na doceku onako kako ste prizeljkivali i da ce vam 2008. donjeti jos vise srece i svega sto si zelite nego prethodna godina :)
Pozz



[ 8 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.