< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

This is me...! What u see is what u get!
Take it or leave it!




Duffy Lyrics


Linkići

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Noina Arka
Info centar za kućne ljubimce

Blogovi koje rado čitam :

O pesekima koji traže dom
Amaris
Maja
Lana i Paola
Umaška škorpionka
Kira
Kraljica suza


MySpace

MySpace

Nešto o meni...

...studiram ekonomiju...
...živim u meni najljepšem gradu Zagrebu...
...obožavam svog psića Linu...
...volontiram u udruzi za zaštitu životinja Noina Arka...
...ne volim biti sama...
...mrzim jetricu, tikvice i patliđane...
...obožavam palačinke...
...volim čitati knjige...
...plačem na tužne filmove...
...obožavam putovati...
...želim ponovno otići na Zanzibar...
...najdraže godišnje doba mi je proljeće...
...volim biti zaljubljena...
...obožavam shopping...
...volim svoj autić...
...učim biti sretna sama sa sobom...
...trudim se biti manje zahtjevna...
...od sada uvijek svoja (11.10.09.)...
...znatiželjna...
...nestrpljiva...
...najdraži film mi je definititvno The notebook :) ...







Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



SAND IN MY SHOES (DIDO)

Two weeks away it feels like the world should've changed
But I'm home now
And things still look the same...
I think I'll leave it till tomorrow to unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
I don't have time
I don't have time..

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

Tomorrow's back to work and down to sanity
should run a bath and then clear up the mess I made before I left here
Try to remind myself that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away...
From the road where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
And take my time
Take up our time...

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

I wanna see you again
Two weeks away, all it takes to change and turn me around, I've fallen
I walked away and never said that I wanted to see again

I wanna see you again
I wanna see you again

Image and video hosting by TinyPic

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!

I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!


...ja se sjećam ljubavi
plakala sam kao kiša
kad si odlazio ti
sad mi kažeš da sam hladna
kažeš da sam okrutna
možda jesam al sam školu
kod tebe završila...

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!



Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su noćas tu, al nije on
S društvom nazdravljam, trudim se da se ne vidi
Glasno smijem se ne dam da itko primijeti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

Glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam

Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su otišli, al nije on
Vrisnula bih sad samo da bol me popusti
Srce ne sluša, bar da te mogu mrziti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

A glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam


Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!






















[utorak][30.01.2007.]

Hilary Duff - Underneath this smile...



What I'm standing on is sinking in
And I don't have a clue how to get off of it
But when I look at you there is hope
It's like you see the sadness in my eyes
You read the blue between the lines
You could be the one to hold me when I wanna cry

Underneath this smile
My world is slowly caving in
All the while
I'm hanging on
Cause that is all I know
Could you be the one to save me from every bad habit that has helped me dig this hole?
I've been hiding out for miles
Underneath this smile

I have walked this earth with broken bones
I've been keeping secrets under all these lights
But when you're around my defenses go
You don't let me run away from you
You don't let me twist and turn the truth
It feels as if I'm naked when you're standing in the room

Underneath this smile
My world is slowly caving in
All the while
I'm hanging on instead of letting go
Could you be the one to save me from every bad habit that has helped me dig this hole?
I've been hiding out for miles
Underneath this smile
Underneath this smile
Oh, yeah

Underneath this smile
My world is slowly caving in
All the while
I'm hanging on instead of letting go
Could you be the one to save me from every bad habit that has helped me dig this hole?
Underneath this smile
Could you be the one to save me from every bad habit that has helped me dig this hole?
I've been hiding out for miles
Underneath this
Underneath this
Underneath this smile
What I'm standing on is sinking in



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


Šarplaninka Amy traži nekoga tko će ju voljeti...

Pošto mi je ova preslatka mlada šarplaninka na neki način imenjakinja, odlučila sam joj pomoći u traženju novog doma i nekoga tko će ju voljeti zauvijek...Naime, mala Amy se nalazi na kirurgiji na Veterinarskom fakultetu i čeka svog čovjeka. Potpuno je oporavljena, iako iskreno neznam od čega, ali mislim da je imala slomljenu šapicu, no raspitat ću se još točno o čemu je riječ.
Uglavnom, oštenjena je u 7. mjesecu prošle godine i očišćena je od parazita. U paketu s njom dolaze i besplatno cijepljenje, čipiranje, sterilizacija i poklon paket pet shopa.
Malena je vrlo razigrana kao i većina mladih pasa, pametna je i poslušna koliko štene poslušno može bit.
Ako je netko zainteresiran za ovu ljepoticu slobodno se javi na broj 091 171 05 85
Evo i slikica...

Image and video hosting by TinyPic

Pozdrav i pusa od mene i Amy...



[ 2 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][28.01.2007.]

Ja vozim!!!

Ljudi moji, ja sam vam od 24.1. ponosna vlasnica vozačke dozvole yes yes yes
I vać sam se vozikala po gradu, ali sa tatom na suvozačkom mjestu za svaki slučaj dok se ne ufuram do kraja u vožnjicu...
Uglavnom, u petak sam se odvezla u shopping u City centar yes i kupila si kozni crni kaputic yes
Sad sam bas fancy, hahaha...
To vam je ustavri sve kaj je novo kod mene, nema nis posebno...
E, da, kupila sam si i novu tipkovnicu, ona stara je sva bila neka jadna...
Još tjedan dana predavanja i onda ispiti...al uopće se ne živciram, lijepo polako i sve će bit ok, hehe, baš sam nadobudna. Ma nije, smao se ne želim živcirat jer moi je onda smao gore...
Ništa ljudovi, uživajte i sretno vam u školi, na faksu, poslu...ma gdje god bili i gdje god vam sreča treba...
Pusa kiss i pozz...!



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][22.01.2007.]

Unbelievable...





Always said I would know where to find love,
Always thought I'd be ready and strong enough,
But some times I just felt I could give up.
But you came and changed my whole world now,
I'm somewhere I've never been before.
Now I see, what love means.

[Chorus]
It's so unbelievable,
And I don't want to let it go,
Something so beautiful,
Flowing down like a waterfall.
I feel like you've always been,
Forever a part of me.
And it's so unbelievable to finally be in love,
Somewhere I'd never thought I'd be.

In my heart, in my head, it's so clear now,
Hold my hand you've got nothing to fear now,
I was lost and you've rescued me some how-.
I'm alive, I'm in love you complete me,
And I've never been here before.
Now I see, what love means.

[Chorus]

When I think of what I have, and this chance I nearly lost,
I cant help but break down, and cry.
Ohh yeah, break down and cry.

[Chorus]

Now I see, what love means



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[petak][19.01.2007.]

Posvećeno Zokiu...meni...i našoj godini i 7 mjeseci...

Je li uvijek tako teško? Boli li uvijek ovako? Imali smo sve a sada ronim suze koje vole samo tebe. Svaki trenutak, svaka slika, svaka riječ, svaki dan mislim na tebe, pitam se što radiš, smiješ li se, kome plačeš na ramenu, s kim dijeliš probleme...sada kada mene nema? Jesi li našao zamjenu za mene? Predivni trenuci, smijeh, suze, svađe, svaki trenutak bio on dobar ili loš, dijelila sam s tobom. Naučila sam voljeti i mrziti. Naučila sam poštivati i vrijeđati. Naučila sam slušati i vikati...Prihvatio si ono što jesam i onda si zalupio vratima i otišao. Zašto? Nisam ti bila dovoljno dobra? Tako mi nedostaje tvoj zagrljaj, ali svakim danom sve manje. Sve manje te se sjetim, sve manje mi nedostaješ.
Želim osjetiti ponovo ono što sam osjetila s tobom prije godinu i 7 mjeseci. Onaj prvi nježni pogled, blagi dodir, iskren osmijeh i dobro srce. Ja i ti zauvijek. Htjela bi, ali neide. Ne možemo više zajedno, više nismo jedno. Idem dalje, ti već jesi. Trebat će mi vremena da naučim opet voljeti, razumjeti i prihvatiti. Ali spremna sam čekati. Ne s tobom, daleko od tebe. Prestao si me voljeti, prestao si mi biti prvi glas u jutro i posljednji navečer...Poznajem te, poznajem te bolje od ikoga. Znam da si dobar dečko, ali nisi dovoljno dobar za mene. I ne krivim te. To si ti. Ja tražim dalje.
Što nam se dogodilo? Kada smo se razišli? Je li kriva tvoja ljubomora i ravnodušnost ili moja želja za više slobode? Nije važno... Važno je da te volim, ali ne želim. Proći će mjesec, dva, tri ali nećeš biti više do mene. Bit ćeš samo slika, moja prva ljubav, dečko s kojim sam proživjela najljepše trenutke u svom životu, bit ćeš uspomena koja me inspirira, bit ćeš rana koja više ne boli, bit ćeš bol koju ne osjećam. Bit ćeš prošlost, ali mislit ću na tebe. Uvijek ćeš mi biti poseban, moja prva velika ljubav.
Neću te nikda zaboraviti, samo ću te ostaviti iza sebe. Da nađeš sreću, da živiš i da si zaljubljen. Onako kako si nekada volio mene. Zaljubi se, voli istinski iz dubine duše, onako kako sam ja voljela tebe. Budi spreman dati sve za osobu koju voliš. Onako kako sam ja bila spremna dati sve za tebe. Neću više plakati, neću plakati jer je završilo, bit ću sretna što je uopće počelo. Volim te...
Što se prije maknemo jedno od drugog to će manje boljeti...
Ovo su moji osječaji, moja nadanja...
Sigurno si sada vani, smiješ se, ni ne misliš na mene. Ali nema veze...zaboravljam te...


Ljudi moji...neznam više što da kažem...bilo je lijepo dok je trajalo...


Nekako mi je teško bez njega...ali mogu ja to...

Hvala mojoj obitelji i svim mojim prijateljima i kolegama s faksa koji vjeruju u mene :)

Pusa i pozz svima!

I još nešto..nemojte si nikad dopustit da vam deško/cura postane navika...



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][18.01.2007.]

Pozdrav s faksa...

Evo ljudi da vam se jednom javim i s faksa. Upravo imam informatiku pa da vam napisem koju riječ...
Uglavnom, Zoki i ja smo prekinuli. Ajme, kak mi čudno zvuči. Više ne postoji ono Zoki i Ami...sad sam samo ja - Ami. Di god dodem svi me pitaju za njega i onda se tako jadno osječam... Ali neću više o tome jer bit će jedan post posvečen njemu i našoj vezi...al nekak je pun emocija, heh, pa nikak da ga napisem jer mi se neda bedirat...al budem, mogu ja to :)
Nis ljudi, odoh ja sad nes korisno radit...neznam kaj..al bum se snasla :)
Pozz svima!



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][15.01.2007.]

5 stvari koje neznate o meni...

Ustvari, prvo cu napisati neke novosti i tako a onda cu preci na svoj zadatak i napisati vam 5 stvari koje neznate o meni...
Uglavnom, vec 2 puta sam pala voznju :( Ajd zadnji put sam bar prosla poligon pa to vise nemoram :)
Bojan i ja smo opet spali na poznanike tj. i na manje od toga :( Ustvari, ponasamo se koda se ni ne poznajemo.
Jucer na vecer sam bila na sastanku volontera i bilo je ok, osim tog da se Bojan i ja nismo dozivljavali al kolko sam shvatila ja tu nemrem nis. POslje sastanka sam bila s Petrom na pivici u Paradiseu i bilo je fora, hehe. Napokon smo nas dve zavrsile solo na cugi sto smo vec duze vrijeme planirale a nikak da se dogovorimo...
Neki dan sam vidjela frenda kojeg nisam vidjela od ljeta i bas mi je drago kaj sam ga vidjela. Janja i ja smo se isle na kratko prosetat snjim, a na karju je to kratko ispalo sat i pol, hehe, al bilo je bas fora :)
Zoki i ja smo jos zajedno i mogu reci da nam je ok...

Eto a sad bi bilo vrijeme za 5 stvari koje neznate o meni...
1. Grizem nokte otkad znam za sebe i znam da mi je to grozna navika i ruzno izgleda la nemrem se nikako odviknut. Jedno vrijeme sam isla na geliranje pa sam se rcimo odviknula, al cim sam ih prestala gelirat opet sam sve izgrickala...al jos uvijek postoji anad da cu se odviknut, stvarno se trudim :)
2. Prvog dečka imala sam s 10 godina, zvao se Vanja i isli smo zajedno u školu. A znate, to su bila ona drzanja za rukice i puse u obraz hehe. Uglavnom, prekinuli smo, tj. morala sam ga ostavit jer mi mama nije dala da imam dečka prije 15. hahahahahaahaha
3. Kad sam bila mlađa, bavila sam se manekenstvom, položila sam sve stupnjeve tečajeva modnih agencija Fashion team i Midiken
4. Teško se otvaram ljudima i teško mi je pričat o mojim osječajima
5. Volim provoditi vrijeme sama u svojoj sobi izlezavajuci se i razmisljajuci o svem i svacem uz muziku :)

Eto to bi bilo to, a sada predajem štafetu :
Joškec
Fancy
Biser
Sasa
Pinky

Ljudi uzivajte i pazite kako donosite odluke...nemojte brzat :) Znaci, nemojte se furat na mene, hehe

Pusa i pozz svima :)



[ 4 KomentarA ][PrinT ][# ]


[nedjelja][07.01.2007.]

Jednostavno...novi post...

Mislim da je vrijeme za novi post iako nemam bas nesto posebno za pisat, ali nisam vec dugo pisala pa evo da bar nesto natipkam...
Uglavnom, Bojan i ja smo frendovi :) :) :)
Zoki i ja smo jos zajedno iako je bilo nekih razgovora o prekidu,al ljudi moji kolko god se ja ohladila od njega jos mi je stalo i nemrem ga pustit. Sto se nas tice, ima jedna novost a to je da vise ne zivimo zajedno, tj on je otiso nazad doma. Mislim da je bolje tako, previse smo bili zajedno, osjecala sam se nekako zarobljeno, a i nisam ga stigla ni pzeljet kad je stalno bio kraj mene...
Inace, ovih dana sam tulumarila doma i tak, jucer sam bila kod lane na pidžama partyu i tak, bilo je fora, nismo se bile dugo vidjele i bile tak solo jedna kod druge i mogu rec da mi je fakat bilo lijepo...
Sutra je faks...bas sam se naviknula na ljencarenje doma i neda mi se opet rano ustajat itd. Sutra nejdem na faks jer imam voznju u jutro i u srijedu imam ispit iz voznje...al nece mi se dati ni u utorak dizati zbog faksa...nis, bum se naviknula...
Eto, to bi bilo to od mene za danas...pusa svima!!!



[ 3 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][01.01.2007.]

SRETNA NOVA GODINA!

Dragi moji, želim vam svima sretnu 2007., zelim vam da vam bude sretnija i bolja godina od svih proslih. Zelim vam puno sreće, uspjeha, ljubavi, romantike, dobrog sexa, ludih putovanja, zdravlja, dobrih odluka, hrabrosti, optimizma i sve sto vam jos treba da biste bili sretni!
Neznam kako ste vi proveli doček ali meni je bilo čisto ok, neda mi se prepričavat jer mi se baš i enda pisati, htjea sams amo svima čestitati :)
I tako...neznam ni koja vam je novogodišnja odluka, ako ju imate, ali moja je da ću biti odlučnija i hrabrija u nekim odlukama.
Hvala svima na lijepim zeljama koji su mi ih uputili preko msna, sms itd... iako su neki mogli biti malo vise riječiti, i ne poslati samo zato jer sam ja njemu poslala sms, ali nema veze, ni nemogu vise ocekivati od poznanika...
Nista ljudi uživajte! Ja idem papat nekaj pa nazad u krpe, hehe :)

Evo zasad samo jedna slikica, to je kod mene prije nego kaj smo otisli na tulum...stavit cu vise slikica kad skupim slike od ostatka drustva :)

Image and video hosting by TinyPic



[ 7 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.