ZOVI ME, MORE

20.05.2019.



fotografija Marijana Kohn Dedović

Zovi me, more,
neka sam tvoja pjena,
val koji iznenadi dušu
i njegova usamljena stijena.

Neka sam galeb plavetnilom tvojim zagrljena
prateći oblak i barku,
parajuć' mrežu umornom ribaru tvom.

Zovi me, more,
ljubav da izronim staru,
na pješčanoj plaži,
kao kad slušam sjećanja šapat
i suzu što kapnu na njegovu gitaru.

Vrati mi, more,
sve ono što ljutnjom Posjedon prati,
čekanja beskonačna,
molitvu i nadu...
vrati mi, more, vrati.

Zovi me bez one lažne tišine,
dok brod nepoznatim putem plovi,
u sutrašnji život...
bez bijesa, a punog stare miline,
podari mi oluju što daje ljubavi čar,
molitva moja nek šuti,
čekajuć' posljednji dar.

Zovi me, more...


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.