Krumpir iz betona

srijeda, 19.06.2024.





Pisala sam nedavno o tome kako sam htjela uzgojiti ruže uz pomoć krumpira . Ubrzo se vidjelo da od toga ništa, ali da bi nešto moglo ipak biti od krumpira samog. Iako krumpir inače i nije nekakav problem kupiti u trgovini, a i meni je ova posuda trebala za neko drugo cvijeće, ovaj sam krumpir na kraju ipak tu ostavila... jeeer, zašto...?
E zato što nije problem kupiti odrasli krumpir, dok je onaj neodrasli ipak malo teže naći.
A meni je baš trebao taj baby i ovo je bila prava prilika da dođem do njega.

I tako je konačno pala i berba :)

MG-8070



:D

MG-8072





A zašto mi je trebao baš ovakav krumpir?
Pa zato da bi savršeno odgovarao uz ovo mlado pile :D

MG-8195




Food fotografi često imaju nekih svojih malih trikova kojima nastoje hranu na fotografijama prikazati što primamljivijom.
Imam ih i ja nešto malo. Tako, recimo, kako bi ovaj krumpir na fotografijama ljepše izgledao, ja ga nisam pekla i tako mu dala priliku da se smežura, nego sam ga skuhala pa zatim nabacila na maslac i svježi peršin.
I dalje fino i ukusno, ali s izgledom koji mi je trenutno više odgovarao.


MG-8146




Pile sam pak malo zeznula.
Namjera mi je bila što ravnomjernije ga ispeći, ali i dati mu lijepu boju, pa sam ga tako pečenog glazirala s medom... i onda na kratko ponovno vratila u pećnicu...
Što je bila greška... jer je u tih par minuta u kojima sam se ja otišla presvući, med prebrzo potamnio i napravio nekoliko neželjenih mrlja. Al' dobro... barem se vidi da je pečeno :O
Što ću... meni vjera brani da bacam hranu i malo teže bih se dala nagovoriti na bojanje sirovog pileta nejestivim uljima, kako to rade mnogi profesionalni fotografi., pa onda često idem težim putem :O


Još jedan trik, na kojeg sam nedavno vrlo lako pristala, zove se - ekspres lonac.
Naime, sestra je zaključila kako mi je takav potreban pa mi je donijela jedan.
U njemu sam ja skuhala ovaj krumpir u roku - odmah. Prethodno sam tankim nožićem oko svakog krumpira napravila tanki rez, dubine debljine njegove ko(r)(ž)ice, tako da se ista s kuhanog krumpira poslije samo lagano svukla...
Sve skupa, od noža do tave trebalo mi je nekakvih petnaestak minuta.
Sjajan trik thumbup


MG-8163







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.