Kak taubeka dva

četvrtak, 13.06.2024.






Mislim da sam malo izludjela AI-a rolleyes
A što ću... takav mi horoskop angel



Designer




Designer7





Designer16




Designer29



Designer53


Al' sve je nekako i išlo... idilično čak...
Recimo, složio mi je platu skoro istu kakvu ja imam u računalu.
Pogledavamo se izgleda, pazimo i mazimo... neka, neka...

Designer1


I sve tako dok mu nisam zadala ovaj zadatak:


'If I ever get back my blue jean
Lord, how happy could one man be?'



Designer10


Designer11

Nakon nekoliko ponavljanja učinilo mi se da je vrag odnio šalu i da bi to moglo utjecati na našu daljnju suradnju... amen :)))


Designer13





Designer12



Designer14






Ha, što se vama čini? :I



Designer9








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.