Rojžica si biilaa, rojžica veeć jeesii...

utorak, 11.06.2024.





MG-7947




Ostavim ja kod Mece jučer komentar ispod njenog standardno vrckavog posta i priložim fotografiju dvobojne ruže s interneta. Na moj komentar se moglo također vrckavo odgovoriti, da se htjelo, ali Meca samo, vidim, (standardno) tajanstveno otpiše - Slika je krasna...
:O
I aj ti sad znaj što je ona mislila s one tri točkice... :O
Sva sam se preznojila od pomisli kako je ona pomislila reći da je lako postavljati fotografije s interneta, i od te dvije pomisli sam pomislila izludjeti... pa da ne bih, mam sam otišla fotografirati ovu svoju siroticu jutros kišom okupanu.
Sirotica je zato što je prva i jedina izrasla na još nerazvijenom grmiću... ali da je krasna, to bome je, zar ne da je? :)

Inače, meni nikakav problem nije ruže iz vrta rezati za vazu (može biti da sam prikrivena vegetarijanka :O), tj. iskorištavati ih za uljepšavanje svog prostora, al' ovu mi, evo, nekako baš bilo žao ubrati...






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.