You're Not You

ponedjeljak, 03.06.2024.





Gledam sinoć film iz 2014. sa Hilary Swank. Ona glumi ženu, Kate Parker, koja boluje od ALS-a . Nemam pojma zašto gledam; valjda zato što se radi o Hilary Swank - jer njeno lice ne dopušta puno melodrame i patetike od koje obično odmah pobjegnem.
Film se zove You're Not You, i odmah na početku, iako ja nemam takvu dijagnozu, nekoliko scena podsjeti me na neke moje životne, trenutačno u prošlosti, al' koje samo vrebaju ispružiti ruku iz groba... rolleyes
A onda se vidim dobrim dijelom i u zdrmanoj, mladoj pomoćnici (ebate... a di je ta nestala - na mladost mislim :O), a ima me i u prijateljici koja također boluje od ALS-a, pa čak i u Kateinom mužu... i jedino sam strahovala da se ne pronađem i u njenoj majci nut







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.