Nije menee duušooo ubilooo...

petak, 17.05.2024.





Dan krene polako; imaš neke planove, ali ako se ne zna što donosi sutra, tko kaže da možeš već i danas imati ikakvu garanciju.



MG-6593





MG-6595





Dutch baby pancake, zapravo je njemačka palačinka i nema baš neke veze s Nizozemskom - kažu da je za to bio kriv Google Translate i prije Googlea ali, evo, ipak joj je i do danas ostao ovaj naziv.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dutch_baby_pancake


Ja sam ju htjela poslikati i s voćem, posutu šećerom, al' odustala sam... ne znam - lijepo je narasla i uobličila se, ali nije mi se svidjelo kako se spuštala, da ne kažem splasnula (a uvijek se spusti, da ne kažem splasne... to je neminovno :O), pa mi se više nije dalo.
Ima vremena... bit će druga.
Valjda.





MG-6578






MG-6581





Pa sam onda otišla ponovno poslikati campanulu i usput i nasad krumpira :O

E, ako sad Gibonni počne s onom - Nije vrime od nediljeee.... - zatući ću ga, jer koliko ja znam još nitko nije od poštenog rada umro, pa ni u nedilju.
I nema veze što je danas petak.


Alzo, i ako vama sada nije jasno zašto imam krumpir u posudi za cvijeće, evo odmah ću vam ja razjasniti taj misterij...
Dakle, ja sam zapravo htjela uzgojiti ružu uz pomoć krumpira . Radilo se o cvijetu kojeg sam ranije dobila na poklon i koji je malo dulje stajao u vazi, tako da i nisam baš bila sigurna hoću li mi to uspjeti ali odlučila sam pokušati.
I tako.. ubrzo se vidjelo da od ruže nema ništa, ali sam primijetila da niče nekoliko drugih listića, krumpirovih... pa sam onda odlučila uzgojiti krumpir :O

MG-6599


Znate kakao se ono kaže - Nije kome je namijenjeno, nego kome je suđeno :O

I sada još samo treba (do)čekati bogati urod :O







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.