Šeherezada

srijeda, 15.05.2024.





Mene moja trešnja zaje... zeza.
Ne znam da li ima još ljudi s takvim problemima, da ih neka biljka vuče za nos... al' eto, mene ova moja ozbiljno nervira.
Pisala sam o njoj nedavno, a nu - OVDJE... to kako je mlada, ali da ima već dovoljno godina da bi rađala, a ne rađa. Čak i ne cvjeta. Pa je onu godinu kad sam zaprijetila da ću je skratiti i za glavu i za noge pokazala prvi cvijet i ostala živa.
No ploda nije bilo.
Sljedeće godine, strogo nadzirana, pokazala je i čitav cvjetni buketić, pa ponovno ostala na životu iako ploda ni te godine nije bilo. Naredne godine se cijela iscvjetala i probudila nadu da će konačno stvarno nešto biti od nje, i ponovno je pošteđena... ali, pogađate - plodovi su još jednom izostali, a trešnju je čak napala i nekakva bolest.
Ove godine se još više iscvjetala, iako sam ja mislila da je to nemoguće nakon prošlogodišnjeg obilja, no mene to više nije diralo i čvrsto sam odlučila da joj je ovo posljednje cvjetanje ako ne bude niti jedne jedine trešnje. To, da joj može spasiti život ako se zacrveni samo jedna trešnjica, rekla sam i prijatelju koji je ponudio preventivno prskanje.
Prskanje je obavljeno, no odmah sam upozorena da se ni ove godine ne trebam nadati plodovima jer da moja trešnja nema adekvatnog oprašivača.
Et', svašta... ne sjećam se kad sam posljednji put bila tako iznenađena kao nakon njegovog pojašnjena. Naime, ja sam uvijek mislila da je voću dovoljna samo neka pčelica, možda bumbar, malo vjetra, vrapci i komarci... i eto malih trešnjica.
Ali ne, ispadoh ja potpuna neznalica u vezi te oplodnje.
Reče on, a poslije sam i sama malo proučila , i stvarno ispade da su trešnje malo veće igračice koje se ne zadovoljavaju sitnim kukcima nego da za oplodnju traže neko kompatibilno stabalce u krugu od pedesetak metara.
Što bi značilo da za moju trešnju u blizini neema dobrih moomakaa...

I tak' ja nju jutros ponovno obilazim i gledam - stvarno i opet nema trešanja, i govorim joj da je to to. Oprašivača nema, a da ja sad sadim neko voće samo da bih je udala... ne znam baš...
Kod nas se takve stvari nikad nisu silom radile i nikad se nikoga nije nagovarao na ženidbu/udaju, čak ni spominjalo osim ako taj netko nije sam odlučio da se ženi/udaje, pa to onda svima priopćio... i da onda nema smisla ni da ja nju silim na takvo nešto.
Ali da nema smisla ni da ju takvu zadržim... da što ću s njom.


MG-6516




Ali kad vam kažem - ja sam jutros stvarno cijelu trešnjicu obišla i pregledala, i ni jedne trešnje nije bilo... a onda sam ipak nekoliko sati poslije ugledala ovu sliku.
Iznenada, samo mi se pojavila pred nosom.
Jedna jedina.. ona jedna trešnja spasa koju sam ranije tražila.
Ali kako sad mislim da me namjerno zeza nisam sigurna da ću održati obećanje.
Pa ne može mene svaka šuša vući za nos :I

A nu... evo Gibonni odmah uskače i tuli - U moje stihove ti se zavuci... tamo si sigurnaaaa...!

Je, mislim se, samo tebe čeka. Zar ne vidi da ni ja ne mogu s njom, a da kako bi onakav karonja ka' šta je on.
Nema pojma u što se upušta!


Eh... al' barem campanula ni ove godine nije podbacila.


MG-6552












<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.