Weeell... Miss American Pie

subota, 11.05.2024.







Alzo, svaku jabuku razdora dobro je utrpati u neku finu pitu... joj, imala sam tu riječ...hm... et', ne mogu se sad sjetiti, al' nešto kao zadruga.
(Z)(U)druženu pitu.
Divasice sad pjevaju - Vezani smo miii... i Nismo miiii kriiviii...

Doduše, ja nisam imala jabuke razdora, nego stare i nove jabuke. Ove nove su lijepe i crvene pa mogu još stajati na stolu, a stare su se već malo smežurale.
Nisam ih mogla pojesti sve odjednom, a bilo mi je žao da propadnu (nu... a teško žabu natjerati u vodu i V peći pitu :O)
A s kuglicom sladoleda nikome više ništa nije bilo žao...:pjeva

Problem je jedino bio taj što ja imam jako veliku žlicu za sladoled pa je kuglic... sladoledna kugletina st(aj)ala na piti kao šaka u oko il' kamena gromada koja samo čeka kad će pasti s vrha stijene...
Pa sam ja onda smanjivala (zbog fotografija) fino
Pa smanjivala... fino
Smanjivala... fino
Pa čekala da se malo otopi i sljubi s pitom... rolleyescerek

E, a dobra stvar je (valjda:O) što ja stvarno rijetko doručkujem... inače ne znam kako bi to izgledalo na dulje staze zujo


I tak...



MG-6373








MG-6360








MG-6371








MG-6403







MG-6407













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.