Neverending Christmas

srijeda, 08.05.2024.




MG-6177-2







MG-6253






Vjerovali ili ne... ove fotografije nisu snimljene prošlog Božića. A ni nekih prethodnih božića. Ove fotografije su nastale jučer (što... pa, kad su vjerske stvari posrijedi, svima nama je najdraži upravo taj dio oko slavlja, zar ne? :O)

Ima onih koji naslućuju da sam ja malo zdrmana, ali ne i koliko... :O
Al' sad ću ja vama to malo približiti... naime, kod mene još uvijek uredno stoji sva dekoracija od prošlog Božića. Nikakav problem - drvce je ovaj put bilo umjetno (imam takvo jedno za godine kad mi se niš' ne da, pa da u zadnji tren ipak uspijem nešto postaviti ako se predomislim (zapravo, obično me sestra natjera)) pa nije bila hića... za izbacivanje, a ono pravo, živo, je visoko svega tridesetak cm, tako da, eno ga, još uvijek živi i buja na dvorištu.
E, al' nije to sve... jer imam ja još uvijek uredno postavljenu i svu uskrsnu dekoraciju :))) Čak i pofarbana jaja su još uvijek u košarici i samo čekam hoće li se neko sjetiti eksplodirati :I

Da, zapravo... radi se o tome da, otkako sam odlučila da me stvari tipa - ne moram, a mogu i moram, a ne mogu neće više tako pretjerano uznemiravati, sve je nekako lakše. Dobro, što se tiče ove dekoracije, ona je tu donekle i namjerno, jer ono što nisam stigla, a htjela sam, to bilo je upravo snimanje ovakvih fotografija... pa kad nije išlo kada sam htjela i onako kako sam htjela, onda sam rekla da će biti kad bude...
Pa et' sad.
A inače, kad me pitaju kada će (uklanjanje dekoracija), onda kažem da nema žurbe (da vidim hoće li me se i drugi put nagovarati :D) jer da ovako mogu lagano kliziti od Božića do Uskrsa bez nekih većih životnih trzavica :)))

I sad bi Divasice rekle... e, nemam pojma sad što bi one na ovo rekle, samo znam da da ja sad moram otići do groblja.
Jer neke stvari se ipak moraju.











<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.