Jal... brate

ponedjeljak, 29.04.2024.




Razgovaram sa sestrom neki dan, pa ona kaže:
- Pazi sad... izađem na terasu, sjednem, a ono: trešti s nogometnog igrališta, trešti kod susjeda; slave nešto.
- Pa dobro, - branim ja odmah - dobro je da ljudi imaju što slaviti...
- A je, - dodaje ona - jesam i ja odmah pomislila da je bolje da pjevaju nego da plaču, ali što pjevaju... cijeli dan Jala Brat, brate.
Aj, ovi na igralištu i imaju ukusa, ali od jutra Jala Brat, previše malo.
Evo sad trešti i kod drugog susjeda.
Aj bok!
- Bok!

***

U subotu je Nova TV prikazivala film 'Toma' o srpskom pjevaču Tomi Zdravkoviću. Čini mi se da su ga nedavno, ove godine, već prikazivali, a prošle godine je najmanje dva put bio na televiziji. Aj, ne sjećam se na kojoj, ali i nebitno sad dok mi na RTL-u iskače najava za seriju 'Toma'...
Prijovićka, Toma... meni to samo pojačano proizvodi iskakanje upitnika iznad glave.
Čemu to?
Čemu toliko nametanje?
Zna li netko?
Je l' zato da se imamo razloga baviti susjedima?







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.