Mudrac ništa, ha?

utorak, 23.04.2024.





MG-5812



Mišljah ja da će nakon moje molbe za pomoć oko kupovine madraca savjeti pljuštati na sve strane... a ono - ćorak, ništa.
Aman svima kušin stina, pa sam' za nju znaju... To je sigurno, jer ne želim ni pomisliti da ima ljudi koji nešto znaju ali ne žele pomoći nekome u nevolji :O
Al' nema veze, pomoći će Šveđani... zapravo - Scandinavian Sleeping & Living, pa što god da jesu.

Alzo, danas je opet li-la dan. Taman pohvališ vrijeme a ono se ponovno pokvari. Mislim - pokvari s navodnicima, jer meni ovakvo vrijeme inače odgovara, ali ne pretjerano ako sam u fazi staračkog reagiranja na njega rolleyes
Al' nema veze ni to... jer ako jedan dan ne ustaneš do podne, drugi onda ne moraš ni popodne nut
Pogotovo ako gulaša imaš za tri dana.
Jer gulašu ni'ko ništa ne može.
Gulaš je neuništiv.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.