Neinformisana

petak, 19.04.2024.





Gledam, svi se nešto ovih dana bave politikom, a ja ne mogu jer sam skroz neinformisana. Pa reko' ajd da se dalje ne sramotim, idem i ja malo pogledati o čemu se to priča. I naletim tako na neke izjave našeg precjednika i pošteno se stresiram. Ozbiljno - baš sam se nešto uznemirila danas dok sam ga slušala, tako da sam mam požalila što sam poželjela biti informisana... a inače stalno govorim kako ja i ne moram baš sve znatirolleyes
Et' što se dogodi kad ne slušaš sebe...


I tako... dok sam ponovno bježala u neinformisanost naletim nekako na Frau Jovanu i tek se onda najpoštenije istresiram.
Pa dobro - kako ja prije nisam znala za nju??? Zar ja stvarno moram uvijek biti toliko neinformisana?!?!?!





























<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.