Mjesečeva ratnica

četvrtak, 04.04.2024.




I dok je još jučer tražila da joj napraviš čarobni štapić Mjesečeve ratnice, za kojeg je vjerovala da je pravi pa ga ni u snu nije ispuštala iz ruke, dok se njemu svo vrijeme boja topila i razlijevala unaokolo... danas ju, već odraslu, slušaš dok te pita trebaš li nešto iz parfumerije.
- Kupi mi piling - govoriš joj... pa dok poslije gledaš pregršt tubica pilinga, krema i peel-off maski ispred sebe, i dok skidaš sve one silne odumrle slojeve s lica, ti i dalje znaš za koga bi to i jučer, i danas i sutra bez razmišljanja umrla.


"Ljubav je osnova svake mange koju pišem. Iako sam ubacila puno borbi u Mjesečevoj ratnici, ništa se nije promijenilo od mojih prethodnih radova. Dio mene je u svakoj od deset ratnica. Ovisno o okolnostima, svaka ratnica govori mojim glasom."
— Autorica Naoko Takeući o likovima u priči.


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.