Gorgona

ponedjeljak, 13.11.2023.





Jutros sam se probudila kao Gorgona.
Oprala sam sinoć kosu, umotala je u ručnik i otišla takva spavati. Jutros je bilo pitanje - sjeći kosu ili glavu? Pitanje je lebdjelo i nad glavom i nad kosom sve do maloprije... kada sam uzela češalj pa počela dugo i strpljivo raščešljavati 'zmije'.
Ha...kao i obično.


Inače, mislim se kako mi je mene lako kupiti... kako se lako prodam.
Kaže sestra neki dan da mi je kupila poklon za rođendan, pa sam je natjerala da mi kaže što.
I kupila me lijepom i sjajnom... šalicom.
Ja odmah sretna :)
Šalicom i ptičicom koja joj se zakucala u prozor pa bila, kako kaže, pola sata u nesvijesti.
I mislim se kako je i ptičica sretna što se zakucala u sestrin prozor... jer posljednjoj koja je u mojem prozoru vidjela zelenu orahovu krošnju nije bilo spasa ni nakon pola dana.
Ostao je samo tanki mlaz krvi što se slijevao niz sićušni kljun.



IMG-b58c7e09fb63ff2a95ad9b0




IMG-3f50477a65239f01ae44de4








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.