Varivo od kelja

četvrtak, 26.10.2023.






MG-0772






MG-0780






Taman gasim Google Street View, nakon što sam provjerila nešto u svojoj blizini, kad čujem kvrcanje ispred kuće. Ništa strašno... zapravo, sudionicima kvrcanja vjerojatno je, ali radi se tek o manjoj materijalnoj šteti.
Mene i ovakve stvari podsjete kako nemam ništa protiv mirnog života bez većih uzbuđenja.


Danas kuham grah - jedno od malo jela koje je moj otac volio, i na koje je uvijek imao prigovor. Nitko ga nije znao dobro skuhati kao on... nekad davno u mladosti :O
Grah se uvijek kuhao u jako velikom loncu i svi su ga voljeli, bez obzira na tatine prigovore. Jedan bratov prijatelje je molio da se u prozor stavi obavijest da/kada je na meniju, da ne bi slučajno propustio navratiti...
Grah je uvijek bio mamina briga, ali pred desetak godina je tu brigu prepustila meni.
Nemam ni ja ništa protiv njega... samo ovaj put ga ne kuham u velikom loncu. Zapravo, ne kuham ga skoro nikako, samo ću doraditi već kuhani iz jedne manje limenke ... također kupljene na akciji.
Ali biti će odličan.
Ne sumnjam.



MG-0732





MG-0737









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.