Špageti s tikvicama

nedjelja, 17.09.2023.






MG-9834




Danas nisam namjeravala ništa kuhati, ali onda sam vidjela da jedna, dvije tikvice, od onih nekoliko što sam ih nedavno kupila, mijenjaju konzistenciju pa sam se na brzinu predomislila.
Propast će - mislim da će me dotući te dvije riječi koje u posljednje vrijeme sve češće izgovaram... pa onda to što će propasti idem spašavati da ne... :I
Lagano bi me mogla dotući i vrsta namirnica koje u posljednje vrijeme upotrebljavam... to su: tikvice, bundeve, patlidžani - ono (jedino ) što ja baš ne volim.
Al' dobro... ako ja pripremim, onda (mi) je i takva hrana uglavnom jestiva...
Ponekad i više nego... :O






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.