Život i Karma

petak, 19.05.2023.





Gledam sinoć film - u nekakvom valu iskrenosti par si govori što im smeta kod onog drugog. Ona, između ostalog, njemu govori da ne voli ljubljenje u vrat, i da mu to do sad nije rekla kako ga ne bi povrijedila.
Ja imam jednu točku iza uha koja takvo nešto baš voli, no ne i osu koja je jučer na tu točku nasrnula, pa neslavno završila. Prošlo je bez posljedica, osa jednostavno nije imala šanse... ali jutros sam zato pronašla gospođu Patku pregriženog vrata.
Žao mi je Pate, naviknula sam se na nju iako kao društvo nije bila ni blizu onome što sam tražila za Patka... no, kad nas je već gospođa Karma imala potrebu posjetiti, bilo bi licemjerno ne reći da je na ovaj način ipak sve dobro prošlo :I

Ni za Patka ne mogu reći da je lud od brige, jer je lud i inače... i dok sam ja potreseno stajala iznad raščerupane, beživotne životinje, on je radio ono što uvijek radi - bjesomučno nasrtao na moje noge :I
Ipak, ne mogu ga ostaviti samoga, sad mu moram potražiti novu družicu... da ne bi poludio ovakav lud.
Gdje je @stara teta?







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.