Private singer

četvrtak, 11.05.2023.









Koliko se sjećam, u životu su me samo dvije pjesme budile. I to na posao. Jedno vrijeme dok sam radila.
I sad se povremeno prisjetim sobe sa slabo odškrinutim roletama kroz koje se prigušeno, s mukom, probijalo ulično svjetlo, dok se Tinina plesačica uz prve nježne taktove polako počinjala kretati...
Ostajala bih u krevetu još oko minutu, tj. prije nego je Tina glasnije povikala - I'm your private dancer... - jer bi time prijetila velika opasnost od buđenja cijele ulice. Do tada bih se ja već smješkala jednim kutom usana, šeretski dva, tri put brzo podignula obrve, sama povikala - Yea, right! - i onda požurila ka drugom kraju sobe kako bih utišala glazbu. Na drugi kraj sobe jer bih jedino tako bila sigurna da ću ustati i ne dopustiti Tini da me svojim glasom ponovno nježno ušuška u plahte.
I to je bila savršena pjesma za buđenje - budila je nježno, kao sirena čijem zovu nije bilo moguće ne odazvati se, i tako je svako jutro započinjalo lijepo i bez stresa...

Ponekad bih ipak, bez obzira na susjede, ostajala u krevetu odslušati pjesmu do kraja, ali prije nego bi mi se oči ponovno zaklopile, iza nje bi tada zapjevala Bonnie Tyler i natjerala me na naglo skakanje iz kreveta i trčanje do kraja sobe.
Bonnie bi probudila i mrtve...
Još malo, i ja bih odlazila u (često još uvijek) hladno i mračno jutro.




Jučer sam se sjetila tih buđenja pa otišla potražiti pjesme na YT, i onda mi iskoči poruka kakvu nikada ranije nisam vidjela.
Na vrhu preglednika je pisalo 'Moj mix', ispod toga 'Mixes are playlists Youtube makes for you' i onda dolje dugačka lista pjesama.
Pregledala sam ih brzo i vidjela da ima dosta onih koje volim i koje sam često slušala, ali isto tako i dosta onih koje jedva da sam otvarala, i koji mi i nisu nešto... i da nedostaje veliki broj drugih koje ja skoro da i ne skidam s playera.
Al' dobro, vjerojatno sve ovisi o tome jesam li na YT bila prijavljena ili ne, pomislim, pa time 'zaključim slučaj' jer najčešće nisam prijavljena, i nastavim još malo listati spisak, a onda pred mene iskoči ovo:





Zagrcnem se, prvo od iznenađenja, a onda od smijeha, jer se slon u meni automatski sjetio kako sam prije dvije, ili više od dvije godine postavljala na blog pjesme od Enigme (ne ove, nego od The Enigme), i onda mi je isto tako ovo bilo iskočilo pa nisam mogla odoljeti da na kraju niza The Enigme ne stavim i ovo naa blog. Bilo mi je to strašno smiješno.
Ali da se sad pojavi na mixu pjesama koje slušam, to stvarno nisam očekivala.

YbT, izgleda da ni tebi nije dobro - aman si malo preduboko zavirio u čašicu. Tko zna kako ćeš se ti ujutro probuditi :))



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.