Novi dan, novi quiche

ponedjeljak, 08.05.2023.




















Ovaj put quiche Lorraine, specijalitet francuske regije Lorraine, kako već naziv i govori, ali govori se i da su recept za njega zapravo Francuzi popalili od Nijemaca. Et' sad... ti osvajački narodi, samo bi nešto krali.
Inače, jednostavno jelo, nekada davno karakteristično za ruralne krajeve, pa tek s vremenom dospjelo i do otmjenijih stolova. Danas se quiche Lorraine može naći na meniju u vjerojatno svakom od od francuskih restorana.
Eto, još jedno tijesto je potrošeno... ostalo je sad samo još 3, 4... 5, 6.. :O

O.K. neću ja sad quicheve baš svaki dan peći; takvo pretjerivanje bi bilo pretjerano čak i za mene :I Iako nisu veliki, promjer im je 20 cm, meni ipak trebaju dva dana da ga pojedem, čak i uz mačju pomoć. Već i dva dana za redom jesti istu hranu nije lako... a kamoli deset i više...
No, pa bit će još prilika...

Jučer sam Malom Zlaji dala komadić na kušanje; već od samog mirisa se unezvjerio pa je prvo mene ugrizao za prst, kad sam pokušala povući ruku ugrizao me i za drugi prst, a nakon što sam ga spustila na pod iskočio je ispred mene s uzdignutim šapicama kao razbojnik na cesti, i skoro da sam ga čula kako prijeteći viče - Stani, di si krenula!!!
Cirkus jedan mali :)))

Uglavnom, njemu se quiche strašno dopao - tresao se kao prutić na buri dok je jeo ono što sam mu dala, grabeći i pokrivajući šapicama ono što što mu se učinilo previše udaljeno od njegovih usta, iako je jeo sam i neometan od drugih... prasac jedan privilegirani. Ja vjerujem da je to do fine dimljene slatke paprike koju sam dodala u quiche. Drugi stavljaju muškatni oraščić, ali ja ga baš ne volim pretjerano pa ga nisam ni ovaj put upotrijebila. Nigdje ne piše da se recepti ne smiju dotjerivati po svom ukusu, je li... uostalom, i u originalni quiche Lorraine ne ide ni mrvica sira, a danas ga valjda nitko ne radi bez.









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.