Quiche ŠČ!

petak, 05.05.2023.










Čitam nedavno da su Cahrles i Camilla odabrali službeno jelo za krunidbu, a potom da su podijelili i recept kako bi potaknuli građane na sudjelovanje u raznim društvenim zabavama tijekom krunidbenog vikenda.
A jel' , rekoh ja ovakva povodljiva... pa ajmo se onda zabavljati, i mam se latim maslaca i svinjske masti (taman mi stoji kilogram, dva domaće s kojom ne znam što ću...) i zamijesim tijesto po njihovom receptu. I tu mi onda zabava zamalo propala kad sam se sjetila da nemam sve sastojke potrebne za nadjev... al' brzo sam se odmah i pribrala, i s čvrstom odlukom da se pod svaku cijenu dobro zabavim, prekopala hladnjak te u njemu pronašla tri vrste sira, od kojeg je dan svježi, pa ih pomiješala s jajima i vrhnjem, potom nasjeckala malo mladog luka i netom ubranih šparoga... a onda još, kao krunu svega - umiješala i malo uskrsne šunke, koja se nije uspjela ostvariti kao takva nego je, evo, dočekala kraljevsku krunidbu kako bi se narugala njihovom vegetarijanskom quicheu.
Ah, seljačka posla... sigurno bi ovi odmahnuli rukom...

Kakogod, njihov quiche s bobom i špinatom nisam probala, pa o njemu ne mogu ništa ni reći, ali bih, da mogu, ovaj sa šparogama i šunkom odmah sad okrunila... baš je nekako fin ispao...
I da - 'omaklo' se meni kod izrade tijesta malo više brašna, za nekoliko quicheva (:O), tako da vjerojatno s ovim neće sve završiti.
Ah... neumjerena u svemu, pa i u zabavi :I





























<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.