Kućni poslovi

četvrtak, 02.06.2022.

















Puno ugodnije od peglanja hrpe opranih gaća i posteljine, peglanje je kartica... kreditnih ili debitnih, to je sad svejedno i jedino stvar 'ukusa'
Pretpostavljam i kako je puno ugodnije peglati nečiju tuđu karticu, ali ja, evo, popeglala svoju... i sad zbog toga imam laganu grižnju savjesti ... dong!

Al' dobro... ne isplati se plakati nad popeglanom karticom i moguće pogrešno odabranim omekšivačem; nego da ja vas pitam, kao svoju dobru prijateljicu, koja se vama haljina više sviđa...
Jest da ovo na fotografijama nisu haljine... al' nisam ja haljine ni kupila ... nisam, doduše, kupila ni ove pizze (neeću vam reći na što sam paru spiskala)... al' svejedno bih htjela vaš savjet. Budite moji modni mačkovi i mačke... dakle - jeste li vi više za nešto tradicionalnije, tipa: pršut, sir, stina, maslina i more... ili ste od onih kojima se oči rado (pre)okrenu i za nekim 'malo ekstravagantnijim modelom'. Ha?








<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.