Churrosi

srijeda, 23.03.2022.








Drugi danas.
Prve sam, lijena kakva već jesam, dobro izmlatila mikserom... kao za princeezeee, pa su se churrosi malo previše napuhali... i iskrivili... i svašta nešto još.
A dok sam ih radila, palo mi je na pamet da bih mogla i koju fotku snimiti, no one 'krive' nije dolazilo u obzir :O
Njih sam proslijedila ocu (okusu nije ništa nedostajalo, bili su možda i bolji nego ovi drugi, al' što sad - sve za ljepotu), a onda sam ne bila lijena pa išla raditi drugu smjesu i polako miješala kuhačom. Ruke mi otpale... pa se mislim: jest da nisu princeze, ali, tijesto je isto... i onda - zbog toga, a i zbogradi uloženog truda možda bi Klocky mogla sići malo s Olimpa i navratiti; ne samo kako bi špijunirala, nego da nas i pozdravi :O

Volite li vi churrose... ili ipak radije princeze? :)































<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.