Zašto je (sve) dobro imati dobre škare u kući

četvrtak, 03.03.2022.













Dobre škare u kući dobro je imati iz više razloga. Pa baš zbog tih više razloga, a ne samo jednih, ja imam ove.
Velike su... malo, i teške za ruku, ali meni baš takve odgovaraju (je l' vidite kako su se izlizale od upotrebe? (a koristim ih samo ja)).... jerbo nikad ne znaš na kakve ćeš sve otpore naići. Ne reže se uvijek samo papir, ili konac... nađe se tu i jačih stvari. Nije baš da idem na kamen s njima, al' nikad ne reci nikad :O

Dakle... imam ih za prerezati svašta, što sam i danas učinila, a do kraja dana namjeravam ih još i u kuhinji upotrijebiti.
Ne znam da li ste do sada čili za tjesteninu rezanu škarama(?), ali ako niste, evo vam ovdje jedan lijepi videJić



Jako zgodno, zar ne?
Mislim kako ste do sada, odavno, mogli zaključiti da sam ja ljubitelj kineske kuhinje, i kineske tjestenine... i zapravo mi jako odgovara ova bez jaja, pa je često i radim.
Za večeru se upravo priprema nešto slično, samo s piletinom... a povrće će biti nekakav meksički mix.
Kinesko-meksički... a zašto ne, i tako cijeli dan nešto miksam.



Recimo jutros, dok sam se klackala oko doručka, raditi ga ili ne... dočekala sam skoro i vrijeme ručka, pa je onda brzinski ispao nekakav smoothie-brunch... strpala sam u blender: jabuku, smrznutu marelicu, zobene pahuljice... med i mlijeko.
Pa nek' teče... zaš' ne.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.