@muromeroo

utorak, 22.02.2022.








Strašno je to kad se klackaš više od pola sata moralnom dilemom objaviti post ili ne... jer, eto, ne znaš hoće li se netko, tko zna zašto, osjetiti povrijeđen/isprovociran, pa ćeš onda morati čuvati živu glavu... a s druge strane, baš imaš želju, i osjećaš se dužnim dati nekakav doprinos zajednici kojoj pripadaš, oplemeniti je i obogatiti :O
E tak' se ja cijelo jutro klackam, obzirna ovakva kakva već jesam, s jednom objavom... al' na kraju je vaga ipak prevagnula u korist bogaćenja. Dakle, odlučila sam podijelit s vama današnje iskopano blago :))

Murat Merak (@muromeroo) je ime koje mi povremeno iskoči na Instagramu. Murat je, tako piše, glumac/komičar, koji svojim objavama jako lijepo uveseljava jako lijepi broj svojih pratitelja. Duhovit jee... manje-više i kako kada. Pregledala sam jedan mali dio njegovih objava, i tak'...ima i svojih svijetlih trenutaka, i podosta onih dvojbenih u kojima se izruguje osobama kojima su se određeni estetski zahvati malo oteli kontroli... ili oteli malo više. Ima tu primjera(ka) gdje je evidentno da se radi o nekoj vrsti psihičkog poremećaja, a ja se bolesti, kakva god da je, teško mogu narugati.

No dobro, pustimo sad to, vratimo se pravom razlogu mog klackanja. Ja sam inače osoba koju je teško iznenaditi. Odavno sam ja načisto s time što su ljudi sve sposobni napraviti, što jesu, i što bi mogli... a ako me ponekad ipak ulovite kako se nečemu čudim kao pura dreku, onda se vjerojatno radi samo o tome da, iz nekih svojih razloga, želim izazvati nekakvu (dodatnu) reakciju, ili... ili sam samo imala potrebu tog trenutka pridružiti se zboru pura :O
Valjda zbog onog toplog osjećaja pripadanja.

Enivej... ne moći se iznenaditi ničemu... ičemu, stanje je koje ima svojih prednosti, ali i nedostataka.
S jedne strane - teže te lovi panika i strah, i sve nekakvi takvi ružni osjećaji, što je uglavnom dobro, a s druge strane, što je manje dobro, izostaju i oni ljepši osjećaji uzbuđenja, radosnog iščekivanja...
Ha.. kak' se kaže - nikad imati i ovce i novce :I... no, isto se tako kaže da kad imate nekakvu jako veliku želju, onda se i Svemir uroti kako bi vam je omogućio.
E meni se to jutros dogodilo. Istina, ne radi se ni o kakvom krasnom i lijepom uzbuđenju, ali isto tako nisam morala ni strahovati... no da sam se uspjela iznenaditi nečemu što baš i nisam mogla zamisliti, e to bome jesam (a ne kaže se uzalud - pazi što želiš :)))
Ak' se ne varam, to se zove i kulturni šok... a ako mi ne vjerujete i mislite da pretjerujem, a vi pogledajte ovu Muratovu objavu:







Update:

Evo, samo zbog Kupusa sam Murata potražila i na YT.
Nu, sve se može kad se hoće...tj. kad Svemir odluči :D






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.