E

ponedjeljak, 27.12.2021.







Kakogod, al' barem čaša ima rofl
A kako ste vi proveli Božić, jeste li se naspavali? :)

Kod mene je bilo : red filma, pa red spavanja.. zapravo . pet minuta filma, pa pola sata, sat spavanja... pa tako u krug.
Al' prvo sam se neviđeno umorila... i bez obzira na fotografije, nitko skoro ništa nije jeo :O
I sinoć sam tek učvrstila (krivi) bor da se skroz ne prevrne i dodala posljednje kuglice, te zadovoljno zaključila kako je Božić stigao... malo je kasnio, al' stigao je na vrijeme zubo
I osim jedne neugodne epizode, kada sam morala tatu grubo zaustaviti da jednom svom prijatelju odnese hranu sa svog tanjura (koju on sam nije pojeo no), jer da ovaj nema... ostalo uglavnom manje-više fino prespavano zijev
Sad sam k'o nova :O









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.