Malo sam...

petak, 24.12.2021.






Malo sam "pregorjela". Ne baš skroz-skroz, ali "osigurač je iskočio". Prije nego što ga ponovno uključim, predviđene poslove sam svela na minimum. Bilo je i vrijeme, jer moja dobra volja i moje mogućnosti su odavno u ratu, a u posljednje vrijeme je situacija postala nepodnošljiva. Uz to još: tata, brat...previše je to za svaku radno nesposobnu osobu, pogotovo za onu koja skoro sve mora, a i "mora", sama nut

Uglavnom, večera je otkazana. Bilo bi to suvišno nakuhavanje hrane koju nitko ne bi pojeo, jer je tata svoju 'mjeru' već ranije prešao, a meni do hrane i nije, jer trenutno "dišem na škrge" :I
Malo mi je žao zbog tradicije koja se u našem domu nije nikada prekidala, no, na kraju krajeva... nije sve u hrani - Badnja večer lako i ugodno može proteći i bez nje.hrvatska

Preostaje još nešto poslova za sutra, jer Božić se ne odgađa thumbup... a onda se idem odmarati, pa se ponovno volimo i grlimo kroz neko vrijeme... cerek
Meni sada treba malo... mene.

Sretan i čestit Božić svima... a i Nova godina, ako vam se do tada ne javim
Kisić, pusić svima :)










<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.