Ma, gdi ćeš naći boljeg momka... za te pare

četvrtak, 16.12.2021.








Danas sam mačku uručila otkaz na mjesto glavnog čupača mojih živaca. Jer... štojeprevišejeprevišeje... prerevno je vršio tu funkciju. A pogotovo je prekardašio u posljednje vrijeme. Kod susjeda bile svinjokolje, pa i jedni i drugi donijeli 'posljedice' tog događaja (kako se to ovdje oduvijek radilo...)... omastio i on svoj brk, naravno, ali ne bi mu dosta nego se još i zakitio kobasicom k'o 'položaj' na Badnje jutro.
Jučer dobijem božićnu zvijezdu, i baš joj se obradujem, a on danas već glumi zvjezdanog jahača i đipa po njoj...
Kandže u ramenu, prolivena voda na stolu, raskupusan adventski... rekoh: jasno, odlučno i beskompromisno, jedno veliko - Dosta! E nećeš više, razbojniče...
I poslije, dok sam razgovarala sa sestrom, a on nas u mom krilu ometao traktorskim predenjem (kad mu se ne tepa, onda ga se naziva 'predatorom'), ona uz smijeh kaže - Evo ti pjeva: Ma, gdi ćeš naći boljeg momka za te paareee...
A baš, rekoh.
I tako je dobio još jednu šansu.

***

Pokvarila mi se vaga. Nagazih joj neko veče (dok sam trčala piškiti) u mraku jedan kraj; odskočila je uvis, pa tresnula o stepenice, pa od pločice, i sad pokazuje da imam 20 kg... ni jedna vreća kukuruznog brašna kojeg kupujem za kokoške rolleyes
Gledamo se sad, tj. ja nju... je l' da popravljam il' da kupim drugu koja će pokazati pravo stanje stvari? nut
Ima li netko pametan prijedlog?




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.