Nedjelja, obična nedjelja...

ponedjeljak, 13.12.2021.












Ovako je to nekako jučer kod nas izgledalo. Zlajo se još uvijek traži... kad mu je onemogućen boravak na najmilijem mjestu, tj. na nekom dijelu mene :/, onda je u potrazi za drugim. Ako izvučem veliku ladicu kako bih je malo počistila, on je već u njoj... ako pripremim odjeću za pranje, on je na hrpi... ako je operem, on je ponovno tamo...
Ako je nova deka, novi stol, novi stolac... Jučer mi se učinilo da je konačno pronašao 'svoju nišu', toplo je i udobno, al' ipak još ništa nije sigurno.

Ja sam, pak, jučer riješila i posljednje smežurane jabuke, što su nekad bile zlatne. I dobro da jesam, jer je savijača bila odlična, usprkos i glede smežuranosti. Šteta bi bilo da su propale :)
No, ovaj put sam ih združila s višnjama. Višnje ne bi propale, bile su zaleđene, al' jabuke i višnje se taakooo lijepo slažu... a i bilo je taman pola mjesta u limu.
To sam se sjetila peći sinoć oko 22 h, pa sam onda, naravno, morala vruće jesti (a tko bi odolio :I)... pa sam onda imala noćne more:I
Al' dobro, danas je ponovno fino :))











<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.