Bila mi je prijateljica u posjeti, nismo se dugo vidjele pa je skoknula na kratko - pozdraviti me i donijeti neku sitnicu.
A onda sam je još u dvorištu zaskočila odlaskom na groblje: bilo je u planu, a ja nikako da se dovoljno 'upristojim' za samostalni odlazak.
I dok me čekala da promijenim obuću i pokupim svijeće, dohvatila je metlu, s kojom sam ja do njenog dolaska pokušavala upristojiti dvorište prije snijega, i pozgrtala lišće na hrpu. Htjela ga je još i pokupiti, ali sam ja odbila. Pitam je poslije je l' joj se ikada ranije dogodilo da dođe nekome na kavu, a umjesto kave završi s metlom i na groblju... smijemo se glasno, a ona kroz smijeh govori- E, moja V...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.