utorak, 02.08.2005.

kad bloghaer ne radi, meni se pise



umor.
onaj peemes-vrucina-kostobolja-nesto umor me mori.
danas sam napravila rucak.
bez imalo volje.
jer je tata rekao da nesto skuham.
dobio je manistru.
meni nije bilo fino.
nikad mi nije fino kad kuham bez volje.
pa sam oprala sudje.
i spremila sobu.
generalno.
dva i pol sata sam spremala 26 kvadratnih metara svog zivotnog prostora.
cak sam i s ormara obrisala prasinu.
to inace ne radim.
ne svaki put.
sad sam mirna.
jer znam da nema kukaca.
nigdje.
ni na ormaru.
ni iza ormara.
a ni u ormaru.
iscupala sam sve zice iz racunala i svaku obrisala s onom vlaznom maramicom koja satro sprecava hvatanje prasine.
brijem da ne, ali ipak jesam.
uglavnom, kad zabrijem na spremanje, nema mi ravne.
tata kaze da nisam normalna.
a ja samo volim sve cega se primim napraviti do kraja i kako treba.
mislim da u tome nema nista lose.
a i nije da nemam vremena.
jednom, kad pocnem raditi, mozda vise zbog nedostatka vremena necu biti ovakva.
vidjet cemo.
rekli su slijepi.

otisla sam u zap promijeniti kovanice u novcanice.
doma kad sam brojala bilo je tisucuipetsto.
ona je rekla da ima tisucucetiristoidevedeset.
brijem da je poslije otisla na kavu.
nije htjela ponovnit.
krava.
da bog da joj kava zastala u grlu.

bila sam i u knjiznici.
ljudi citaju ko ludi jer izbor je jadan.
uzela sam jamesa jonesa.
brijem da cu vratit ga jer nisam raspolozena za teza stiva.
a meni je on teze stivo.
htjela sam harry pottera.
procitala sam prva tri dijela.
ali svi su vani.
jebes ga.

tek poslije sam se sjetila restorana na kraju svemira.
moram zapisat.
sve moram zapisivat.
to mi je zbog pljuganja.
i neka mi je.
dok god znam da moram zapisat, ok je.

...........................

otkrice koje mi je trebalo:
nosim broj 38.
konfekcijski.
jer 36 mi je nakon pranja knap.
knap je prava rijec za to.
obucem.
zakopcam.
sve pet.
ali stisce me i ne mogu to zanemariti koliko god mi guza dobro izgledala.
i to cu si zapisat.
jer kad god dodjem u ducan, na pitanje''koji broj?', odgovorim ''36' (ili ''26', ovisno o tome gdje su napravili hlace).
majice bolje da su mi knap - cice bolje izgledaju :).

...........................

bloghaeru jos uvijek nekaj steka.
zato ovo citate sutra.

<< Arhiva >>