subota, 14.04.2007.

NE PLAČEM TO VIŠE JA,TO SU KAPI SJEĆANJA,NE PLAČEM TO VIŠE JA,TO JE KIŠA GOSPODNJA.......

layout for myspace

S. Valentine images




Neka,
pusti da umirem polako
i nemoj učiniti ništa da me zadržiš.
Slobodno...
reci mi u lice najružnije riječi,
slobodno...
možeš i da me mrziš.
Neka,
gledaj me kako plačem
i nemoj mi slučajno suze brisati.
Ti samo idi onako hladno,
a ja ću ti i dalje pjesme pisati.
Nemoj se okretati,
nemaš vidjeti ništa što nisi prije.
Samo previše suza bačenih za tobom
i moje lice koje se odavno ne smije.
Neka,
ti ne brini niti malo,
ionako ja brinem i za tebe.
Ti budi sretan,a ja ću sve uspomene
uspavati ovdje kraj sebe.
Pustit ću naše pjesme
i sjećati se svih tvojih riječi.
Neka,
ti samo šuti ako me sretneš.
Nemaš mi ionako ništa za reći.
Neka,
ja negdje duboko u sebi
znam da te nitko neće voljeti ovako.
Samo ja mogu živjeti za tebe,
a otići tako kao ti...to može sva'ko.


17:42 | Komentari (30) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

0