free hit counter
"Šaljivo" ogledalo - Irnan blog - NPZ - Blog.hr

Irnan blog - NPZ

26.03.2008., srijeda


"Šaljivo" ogledalo
Čudesno ogledalo

Rođendan mi je već prošao, ali tek nedavno vidjeh svoju najbolju prijateljicu koja mi je uručila ovaj poklon.

Ne moram vam ni govoriti, da je ovo ogledalo zauzelo počasno mjesto u mom malom svijetu.
Iako na vrhu piše »šaljivo ogledalo« i iako mi je ona njime izrazila svoju bezvuvjetnu ljubav istinskog prijatelja, ipak se moram osvrnuti na nekoliko stvari.

Izrađeno u seriji malih, duhovitih darova za ljude koje volimo, »zaslužilo« si je natpis »šaljivog ogledala«, iako je poruka ovog poklončića, sve prije nego šaljiva. Štoviše, prepuna je mudrosti!
Moja mi je prijateljica ovim poklonom željela poručiti, kako me voli upravo ovakvu kakva jesam, nesavršenu i mušićavu, katkada tešku kao majka zemlja. Voli me različitu, a ipak tako sličnu sebi. Voli me i nasmijanu i uplakanu, i radosnu i tužnu, ljutitu i dobre volje – voli me takvu kakva jesam. Voli me zbog mene same. Voli me zato što jesam!

Uzevši u ruke ovaj njen poklon, oči su mi zasuzile i srce mi se stisnulo od ganuća zbog ove intimne i nesebične poruke. Zagrlila sam je, beskrajno zahvalna što me zna voljeti bezuvjetno i bez uljepšavanja. S njom mogu biti takva kakva jesam. U njenom društvu se osjećam prihvaćena i voljena bez ikakvih uvjeta, bez šminke i bez maske.

Imam pun ormar skupih parfema i krema koje sam dobila na poklon, ali koje nikada ne koristim iz jednog jednostavnog razloga, što mi ne odgovaraju, bilo po mirisu, bilo po namjeni.
Imam zavidnu količinu ukrasnih šalova i drugih detalja koje sam dobila na poklon, ali ih ne nosim, iz jednog jednostavnog razloga – ne uklapaju se u moj stil odijevanja.
Da se razumijemo, cijenim svaki darak koji sam ikada dobila, jer je to odraz nečije želje da me razvesele.

Ali…

Od svih darova koje sam ikada dobila, pa i onih najskupljih, ovaj mi je poklon najdraži, navjeći i najvredniji!

Ne mogu ga omotati oko vrata, ni nanijeti na tijelo da ljepše mirišim. Ali mi se zauvijek usidrio u srce, kao najveći poklon kojeg sam od nekog mogla dobiti – a to je dar prihvaćanja i bezuvjetne ljubavi!

Ali, tu nije kraj njenog darivanja!

Moja prijateljica zna kako se osjećam. Ona zna u kakvim se olujnim previranjima trenutno nalazi moja duša, čak i ako joj ne kažem. Zna da svaki puta kad se pogledam u ogledalo vidim umorno lice i podočnjake na kojima bi mi zavidio i sam Grof Drakula i da razočarana okrećem lice u stranu u želji da prekrijem ogledalo u njegovoj okrutnoj stvarnosti. Ogledalo ne laže. Kada se ujutro pogledam u ogledalo, vidim se onakvom kakva jesam. Umorna, razočarana i tik pred tim da pokleknem. Znam da to nisam Ja, ali sam to uslijed tereta bolesti, zaboravila.
Danas sam prišla bliže svom »šaljivom ogledalu« i po prvi puta u njemu zagledala svoje naličje.
Podočnjaci su još uvijek tu. I bore oko mojih očiju jasno se naziru. Čudna boja mog tena nije se nimalo promijenila. I u ovom ogledalu izgledam upravo tako kao i u svakom drugom, u kojem sam se u posljednje vrijeme, u prolazu ogledala.

Ali, ovaj mi put pogled zapinje na natpis ispod mog odraza »VOLIM TE TAKVU KAKVA SI…«

I u jednom malom, malenom trenutku shvaćam pravo značenje i dragocjenost njenog poklona!

Kao da je čujem da mi govori: »Nije toliko važno da te volim ja, koliko je važno da se voliš TI!«

Nije da to nisam znala, nije da to nisam naučila…odavno sam shvatila da je najvažnije naučiti voljeti sebe…ali sam to negdje, putem na kvrgavoj cesti života, zaboravila…

Beskrajna joj hvala što me je podsjetila! Jednostavnim pogledom na odraz mog lika u »čudesnom« ogledalu učinila je više nego da je izgovorila tisuću riječi!

Možda se vama ovo ogledalo ne učini posebnim, možda vam se moje oduševljenje učini djetinjastim; ali za mene je neprocjenjivo.

- 10:11 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>