With flowers in my hair ... https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

nedjelja, 10.12.2006.

Posljedice opće nekulture i neinformiranosti

S vremena na vrijeme zalutam u Svetište Svete Mati Slobode. Dosta mi je blizu i rado tamo idem. Tako i večeras što mi baš i nije bilo pametno.

Na velike se, naime, državne praznike i tome slične dane ova crkva pretvori u HDZ-ovski tabor. Dana 10. prosinca, obljetnicu Tuđmanove smrti, isto tako. Pri čemu je potrebno napomenuti da uopće ne pamtim taj datum pa sam ostala u čudu kako se već 20 minuta prije početka mise crkva poprilično napunila. Opet nekakav poseban gost, mislim si. Tko zna koji je danas dan. Zbunjenosti me razriješio svećenik kada je neposredno prije početka mise s propovjedaonice objasnio kako je danas "dan kada Hrvati zahvaljuju Bogu na prvom hrvatskom predsjedniku" ili nešto tome slično te pozdravio obitelj Tuđman. Aha!

Poštedjeli su nas zatim više-manje tuđmanovskih spika, sve do nakon pričesti kada si je svećenik dao oduška oko pola sata. Osobno mislim da je svetogrđe veličanje tog čovjeka s propovjedaonice/oltara. Pomoliti se za njegovu grešnu dušu i oprost grijeha - to je u redu, kršćanski, ali priča o velikom povjesničaru koji nije samo poznavao, nego i stvarao povijest, velikom zaštitniku hrvatstva i kršćanstva, velikom narodnom heroju - to mi je van svake pameti. Slijepi kraj zdravih očiju i onda i sada. Ma zaista, gdje bi danas bili Hrvati i katolici da Tuđmana, nekad sve samo ne Hrvata i katolika, nije bilo?

Pjevala se i himna. Moram reći da mi je riječ "domovina" u posljednje vrijeme dosta gorka, u ovom je kontekstu bila čak pomalo kisela. Otprilike kao i prizor krcate crkve i ljudi koji aplaudiraju nakon hvalospjeva Franji Tuđmanu. Ali kažu da su blaženi siromašni duhom pa neka im bude.

Kaže moja mama da je ona danas Bogu zahvalila što ga je uzeo.

10.12.2006. u 21:14 • 3 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko je Flowergirl?

Zagrepčanka u 25. godini.
Sve dalje i dalje od diplome.
Pomalo podvojena ličnost.
I što je najbitnije: svjesna (poput Matissea) da uvijek postoji cvijeće za one koji ga žele vidjeti.


Opis bloga

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

[All]

Iz arhive



o Blog i ja
o I opet FloraArt
o Što je muškarac bez auta
o Kad narastem bit ću televizor
o Apstinencijska kriza ili kako preživjeti kvar televizora
o Zašto sam Flowergirl
o Pet stvari koje još niste saznali o meni
o Strpljen-spašen (penzioner)
o With faded flowers in my hair
o Kad već političari lažu, vjerujte crtanim likovima
o Kako sam postala voajer
o Žene, žrtve mode: 10 sigurnih znakova da robujete modi
o O dokumentarnim sapunicama i (ne)posvajanju unuka
o Seizmološka aktivnost mog života

Brojač


Free Counter
Free Counter


Kontakt


Moja e-mail adresa

Shortcuts


Filozofica
Hrvoje
Mary
Pegy
Alan
Run
Sinke
Bosa pjevačica
Eugen