With flowers in my hair ... https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

srijeda, 09.08.2006.

Veza pokvarenih bombonjera i neproslavljenih dvoznamenkastih rođendana

Još sam uvijek u fazi zvanoj "spremam police, praznim ladice". Trenutno nemilosrdno slažem i popisujem neželjene (većinom rođendanske) poklone koji su se tijekom godina uskladištili u mojoj sobi, a nisam se odvažila pokloniti ih dalje. Osobito bi mi to teško palo nakon priče o Kishonovoj bombonjeri koja se, nakon što je promijenila niz vlasnika, opet vratila kući i to u potpuno nejestivom stanju.

Osim Kishonove bombonjere, ima još jedan razlog zašto barem neke od tih predmeta nisam poklonila - jednostavno su mi toliko ružni ili beskorisni da bih pocrvenila od srama da to učinim svojim prijateljima. Uostalom, ne želim niti u njihovim stanovima gledati ono što me smeta u vlastitom.

Još jedno neprihvatljivo rješenje bilo bi pobacati te drangulije. Zašto? Jer bi se unatoč mojem zgražanju sigurno našao netko kome bi se takve stvarčice ipak svidjele. Čak i tako beskorisne, nepraktične ili kičaste. Na kraju krajeva, netko je to jednom i kupio.

I tako sam se domislila: u prosincu je dobrotvorni božićni sajam, tamo će se (osobito s obzirom na sezonu darivanja) sigurno naći netko tko bi za to dao sitne pare. Neki ljudi jednostavno vole kič, npr. figurice koje samo skupljaju prašinu, visoke svijećnjake u različitim izvitoperenim oblicima, ukrasne posudice … A našlo se u ovom pospremanju i sasvim lijepih stvari, npr. čitava kolekcija neiskorištenih dječjih leksikona, spomenara i dnevnika koje sam jednostavno prerasla (ma zapravo se nikada niti nisam time previše oduševljavala).

Mama i ja smo se složile da u kategoriju najboljih rođendanskih poklona, osim kolekcije okvira, spadaju prugasti ručnik i beštek za salatu/tjesteninu. Sad mi je jasno zašto nakon 18. rođendana drastično opada broj rođendanskih proslava - godinu dana jednostavno nije dovoljno da se riješimo svih neželjenih, nemaštovitih poklona.

Dobar je poklon, na kraju krajeva, onaj koji dolazi s posebnom idejom i od srca, a cijena mu je često obrnuto proporcionalna zahvalnosti primatelja. Pa čak ako je riječ i o pokvarenoj bombonjeri.

09.08.2006. u 18:30 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko je Flowergirl?

Zagrepčanka u 25. godini.
Sve dalje i dalje od diplome.
Pomalo podvojena ličnost.
I što je najbitnije: svjesna (poput Matissea) da uvijek postoji cvijeće za one koji ga žele vidjeti.


Opis bloga

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

[All]

Iz arhive



o Blog i ja
o I opet FloraArt
o Što je muškarac bez auta
o Kad narastem bit ću televizor
o Apstinencijska kriza ili kako preživjeti kvar televizora
o Zašto sam Flowergirl
o Pet stvari koje još niste saznali o meni
o Strpljen-spašen (penzioner)
o With faded flowers in my hair
o Kad već političari lažu, vjerujte crtanim likovima
o Kako sam postala voajer
o Žene, žrtve mode: 10 sigurnih znakova da robujete modi
o O dokumentarnim sapunicama i (ne)posvajanju unuka
o Seizmološka aktivnost mog života

Brojač


Free Counter
Free Counter


Kontakt


Moja e-mail adresa

Shortcuts


Filozofica
Hrvoje
Mary
Pegy
Alan
Run
Sinke
Bosa pjevačica
Eugen