iz prošlosti...


24.2.2006.

Danas su se na nebo navukli sivi, tmurni oblaci, pa je i raspoloženje bilo takvo. Ja sam zapravo čak i relativno dobro. Imam temperaturu i boli me glava. Gotovo cijeli dan sam provela u krevetu. Ali nisam spavala... Većinu vremena sam provela samo ležeći zatvorenih očiju, slušajući mp3. Popodne sam se ipak malo digla i prošetala okolo, hodnici su već bili prazni. Veronika je odjednom protrčala pored mene i samo mi dobacila : " E da, Iva, Dino te zvao, ali si spavala pa te nisam htjela budit!"
Ajme ...Bila sam tako happysmijeh, nisam mogla vjerovat. Aaaaaa! Koja sam ja budalaaa...headbang ...zasto sam morala spavaaat...bad...
A valjda će nazvati opet. Nadam se!
Sama sam u sobi. Tina i Lea su išle jest.
Upravo slušam Bodome, i lutam pogledom po sobi. Pogled mi se zaustavlja na knjizi iz povijesti. Fuck! Trebala bi počet učiti, a tako mi se neda. Mislim da li sada mogu svoje ne učenje opravdati svime ovime što se što se dogodilo, ili mi je to samo još jedan u nizu izgovora kojim odgađam za sutra ono što mogu danas... Ali mogu li ja to uistinu danas? Neznam, ko da me nešto koči. Mislim i da sad uzmem knjigu i počnem čitat o etnogenezi Hrvata, sumnjam da bi od mog čitanja bilo ikakve koristi. Vjerojatno bi zaspala na polovici prve stranice.
Vani opet puše i jako je hladno. Volim promatrati male vortxe od lišća koje vjetar diže i igra se s njima. Gole grane stabala drhte. Osjećam se usamljeno, iako su ljudi oko mene... Čudno...Čitav tjedan me nitko od prijateljica nije nazvao niti posjetio. Možda im je netko isprao mozak s onim Iva ovakva i onakva, nemojte se družit s njom, ona će vas začarat, ona zapravo nije Iva, ona je - Sabrina, mala vještica.Hahahahahahah
Za 2 dana dolaze Maja, Boris, i Olga.Muka mi je jer znam da će me ispitivat i htjet da im objasnim, a ono što mi je glupo ni sama neznam kako da to objasnim... Mama mi je rekla da Maja i Boris žele nešto samnom pričat, pa da će ostati duže. Da, a ne dolaze oni zbog mene, neee! Dolaze zbog ostavinske rasprave mamine bogate pokojne tete. Znimljivo kako svi odmah nahrle kad se dijeli neki novac( pa makar i 1000 kn ), a inače im je bad dolazit iz Ljubljane. Glava mi postaje teška, idem u krevet. E da i jedan citat Bodoma :" Who the hell are you?I am the soul collector!"

p.s. - Dino nije nazvao


21.05.2006. u 13:38 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


My small nook on the web.
Temptation......

Photobucket - Video and Image Hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






my noise


tristania, epica, sirenia, graveworm,lacuna coil, mayhem, burzum, satyricon, paradise lost, my dying bride, amon amarth, soil, nick cave, placebo, morbid angel, london after midnight,the birthday massacre, ayria, combichrist, XP8, nemesea, bathory, behemoth, black funeral, ...



Free Website Counter
Free Website Counter