Irreparabile tempus

< studeni, 2004 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

litterae

Gdje je što?

kratki sadržaj, radi razvijanja diskusije o bajatim blogovima (BB).

Ime ruže
(komentara 5)

Informativka: otračavanje mušterija
(komentara 1)

Propagandist produktivnog prečitavanja
(komentara 0)

Stoa
(komentara 0)

I dok razmišljam o nama
(komentara 3)

Još uvijek razmišljam o tom Heraklu
(komentara 4)

Konzerva
(komentara 1)

Lanac sreće
(komentara 1)

Žužuljaju me...
(komentara 4)

Frka!
(komentara 0)

Dokumentacija je kao seks
(komentara 0)

Katul 11
(komentara 3)

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Cui bono vox?

Ezoterija za mase.

------

Svi brojevi, jeftini modeli:

Noga br. 51: Originalna kopija

Noga br. 50: Guzit ću vas, pušit ćete

Noga br. 49: Quod me nutrit me destruit

Noga br. 48: Rieliti

Noga br. 47: Vlastita pompejanska soba

Noga br. 46: Filologija krvi

Noga br. 45: IO MOI MOI

Noga br. 44: Mi bi još!

Noga br. 43: Rođenje nacije iz smrti bogova

Noga br. 42: Queergilije

Noga br. 41: Andautonia Airlines

Manje nemamo... žao mi je, naručili smo, uskoro ćemo dobiti...

Get Firefox!

Oči širom zatvorene (komentare oćemo/nećemo)

Ortopedija
Carapa
Cipela
Kurje oci

Manolo Blachnik
Dogodilo se na današnji dan (u drugom univerzumu)

Ludi znanstvenici vitlaju kompjuterima

Dr Gejmer

Stultitia Erasmo salutem

Nevidljivi Celizić

(Cevap in the sky with diamonds R. I. P.)

Billy Holiday, Sirija

ToNeFuj

Plastibumsen

Olifant

Barabant

Blackbeltjones/work

Okrečeni borovi

Tok superiorne svijesti

Herostrat ište

Buda u Đurđevcu

Zrinoanalitičar

X Files iz Adžijine

TramTincica!!

Protestant

Mladitatant

Mezzomariner

Velegradele?

Kolega, pa kako to?

Gazdaona

Pržiona

Sanjaona

Raguza


Klasična antika u modernoj kulturi (puno zabavnije nego što zvuči u prijevodu)

Rogueclassicism

Bloggus Caesari

Jonski rječnik, ažuriran
Opraj! Pozvaj!
Vaukati (pas vauče)

--------------------

Probudise te!

A zašto su vukovi opasni? = općevažeća tema za ćaskanje

To će brzo proći! (kad se ogrebe ili udari)

Smislićemo već nešto = fraza za priznavanje poraza (onda s uzdahom počne biti poslušan)

Ja bogat i nisam... = Ja, bogami, nisam (fraza iz priče o mačku Findusu, "Ja bogami nisam probušio gumu" i sl.)

tratkor = traktor
Tunela = Nutela
ćki = kći ("Ona je moja ćki!" --- citat iz crtića "Čarobna frula")
usukati = obratno od isukati (mač)
klopoči = lopoči (na njima sjede žabe)
kruhi = kruh kad hoće kroki kroket kojega nema
s nogima = njihanje na rukama tako da završi među raširenim nogama pa opet do stropa

Ako da, onda da, ako ne, onda ne. = fraza za sve situacije. Probajte ako ne vjerujete.
Ona plaka! = Ona plače
trajetk = još jedan iz serije metateze likvida (a kolko sam se ja mučio da naučim taj termin!)
VaVa ples = skakanje po krevetu između 1 i 2 godine
kočolada = čokolada
dotkor = doktor
narupati = napraviti rupu
pepeljaranje = igranje biljara na kartonskoj kutiji u stilu zločestih dečki iz Disneyjevog Pinokija
uzmeti = uzeti

filologanoga
subota
Zelena loptica Ime ruže



Thomas Pyzdek is president and CEO of Pyzdek Management Inc. Comments can be e-mailed to him at tpyzdek@hotmail.com.

(piše o ovome:)

Significance is a technical term when used in statistical science. It has a precise meaning as determined by the statistical test being applied. While not advisable, it's possible to determine statistical significance without knowing what the numbers mean or how the results will be used.


Importance, on the other hand, is a nontechnical term. The questions being answered are implicit: Important to whom? Important for what purpose? Unlike analyzing statistical significance, pat answers can't be given in advance regarding a particular number's importance.


Mislim da bi se trebao kandidirati za predsjednika Hrvatske... Da nam život bude zabavniji... Osim toga, statističar je!

Izvali filologanoga, 27.11.2004. u 13:23.

Pa šta onda? (5) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

petak
Zelena loptica Informativka: otračavanje mušterija

Čovječe... kakav da proslijedim tekst uredništvu, kad mi ga je pojelo? Ode mas u propas...

Izvali filologanoga, 19.11.2004. u 18:00.

Pa šta onda? (1) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

Zelena loptica Propagandist produktivnog prečitavanja

Možda su hakeri. Možda je Bilgejts. Paranoje nikad dosta.

Izvali filologanoga, 19.11.2004. u 13:37.

Pa šta onda? (0) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

Zelena loptica Stoa

... a anoreksija vreba iza ugla (veli moj sused Ljubek).

Izvali filologanoga, 19.11.2004. u 13:25.

Pa šta onda? (0) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

nedjelja
Zelena loptica I dok razmišljam o nama

Dok ovako puše vjetar i dok su ulice skroz puste, čovjek se sjeti --- skroz s vrha glave --- kako u Beču po zimi mirišu ulice. Pa kako Beč (i Austrija) mirišu drugačije od, recimo, Njemačke. A mirisali su, kad sam ono bio tamo, na krafne i pecivo. Al ne onakva iz pekare "Aroma" (tu iza ugla). Dobro, najviše mirišu oni prilazni katovi podzemne, al nema veze. A Njemačka... eto, hodam sad hodnikom (!), nikog živog --- šifra doktorat --- i, ako malo zaškiljim, hodnik našeg faksa može proći kao hodnik neke njemačke visokoškolske ustanove. Šlampavost, neonsko svjetlo, onaj "obrazovni" namještaj i stolarija. Al prek tjedna mi to nikad ne pada na pamet. Zbog nečega. Zbog ljudi koji čepe po hodnicima?


Izvali filologanoga, 14.11.2004. u 11:58.

Pa šta onda? (3) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

petak
Zelena loptica Još uvijek razmišljam o tom Heraklu

Čitam kritike. Za i protiv. Press klipang slijedi.


Pokolj i pomoć od iste ruke: Heraklov pristup
(Novi list)

(Radio 101)

Ne sviđa...
(Slobodna)

Zbunjena...
(Vjesnik)

Desni miševi...
(Fokus --- šta to još postoji?)

Astronomija i astrologija (sve zajedno)
(Teatar.hr)

Treba se usudit radit nešto gdje uspjeh ne ovisi samo o tebi (kao kod pisaca i filologa), nego kod sto različitih ljudi i okolnosti. Zato filolozi nisu timski igrači. Frka ih je. Režiseri jesu. Filolozi nisu skloni rizicima. Glumci jesu. Nećete filologa nikad srest na kladionici.

Ali jako malo tih kritika uspije uhvatiti sve. Ali jako puno nervira. Pohvalnih također. Treba poć i pogledat. Nema do stvarnosti, čak i kad je virtualna.


Izvali filologanoga, 12.11.2004. u 19:58.

Pa šta onda? (4) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

utorak
Zelena loptica Konzerva






Izvali filologanoga, 09.11.2004. u 20:26.

Pa šta onda? (1) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

ponedjeljak
Zelena loptica Lanac sreće

Nema teže stvari nego zamišljati pitanja koja postavlja nepoznata osoba. Iskusni istraživači imaju prednost: osobno poznaju mnogo svojih čitalaca. Razgovaraju s njima, isprobavaju ideje prije nego što o njima počnu pisati. A kad ne poznaju čitaoce, pokušaju saznati nešto o njima.

Grupa fizičara koja je htjela da biolozi zapaze njihovo istraživanje bila je nesretna kad su im odbili prvi rukopis poslan u biologijski časopis. Zato su počeli ići na simpozije biologa, čitati biologijske časopise, čak su zalazili i u kafić odsjeka za biologiju (! -- op. prev.). Kad su shvatili kako biolozi razmišljaju, malo su preradili tekstove i uspjeli su objaviti radove koji su utjecali na struku.

Studenti rijetko imaju vremena ili mogućnosti da se druže s čitaocima, osobito prije nego što se počnu specijalizirati. Ali možete se pripremiti za pitanja koja bi vaši čitaoci mogli postaviti:

* Čitajte časopise koji objavljuju istraživanja slična vašima. Prokužite vrstu pitanja koja članci prihvaćaju i na koja odgovaraju.
* Isprobajte svoju tezu na profesoru. Pošto imate plan, ali prije prve verzije, pričajte o idejama, raspitajte se što mu / joj izgleda nejasno ili dvojbeno.
* Zamolite nekog da pročita vašu prvu verziju i naznači gdje ima pitanja ili gdje vidi alternative. Nađite nekoga što je moguće sličnijeg čitaocima koje imate u vidu.

Sto hiljada puta su vam rekli da mislite na svoje čitaoce. Da biste to mogli, morate ih upoznati.

Booth, Wayne C. and Colomb, Gregory G. and Williams, Joseph M., The Craft of Research. Second edition, Chicago -- London: University of Chicago Press, 1995, 2003.

Izvali filologanoga, 08.11.2004. u 20:09.

Pa šta onda? (1) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

nedjelja
Zelena loptica Žužuljaju me...

Evo vidjeh na početku.

Ter zaključih (tamo nekog vrli pitac neki):

mladi mediji --- kao i svi mladi u usponu --- pozicije vataju na skandale. Na F&P (frka i panika).

Ministar vanjskih poslova?

Pomoćnik vašingtonskog diplomata?

Školarac iz Đurđevca?

Nije bitno, bitno da je frka i panika.

Drama je prodavala valjda sve --- od usmenih novina iz pećine (dali bi vam bivolov batak za masnu priču) do danas.

If it bleeds, it leads.

Samo da krv i koža nisu naše.

Izvali filologanoga, 07.11.2004. u 15:02.

Pa šta onda? (4) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

Zelena loptica Frka!

Nedjelja. Prolazite pustim ulicama, kraj pustih zgradurina. Kao što su fakulteti i druge znanstveno-istraživačke ustanove. Tko bi tamo sjedio u nedjelju, osim portira?

E pa, ima nas.

U svakoj od tih zgradurina, negdje u dva-tri kutka i sobička, sjedi dvoje-troje ljudi i radi. Doktorate. Članke. Hvataju dedlajne.


Izvali filologanoga, 07.11.2004. u 14:59.

Pa šta onda? (0) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

petak
Zelena loptica Dokumentacija je kao seks

kad je dobra, to je jako, jako dobro;
a kad je loša, bolje i to nego ništa.

---Dick Brandon (citirano na početku dokumentacije Texinfo priručnika)

Izvali filologanoga, 05.11.2004. u 16:18.

Pa šta onda? (0) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

utorak
Zelena loptica Katul 11


Furije, Aurelije, Katulu društvo,
ma jezdio on do Indije same,
tamo gdje obalu tuče
zvučni Orijenta val,

ili do Kaspijskog jezera, do putenih Arapa,
ili do skitskih plemena, do Parta-streličara,
ili do delte koju boja
sedam rukavaca Nila,

ma se uz vrletne verao Alpe
da posjeti velikog Cezara spomen,
da posjeti Rajnu i Galiju, Ocean i
Brite na rubu svijeta;

vi, budući spremni sve što odredi
volja nebesa uza me proći,
odnesite, molim, mojoj curi
par crnih riječi.

Sretno joj s njenim švalerima bilo,
kojih u klinču odjednom tristo
drži, ne voli zbilja nijednog, ali svejedno
svima im rastura jaja;

i neka ne računa, kao prije, na moju ljubav
koja je njezinom krivnjom pala: na kraju
livade cvijet, zahvaćen dok je
plug prolazio mimo.

(u četvrtak u Zarezu, između ostalih nožnih stvari)


Izvali filologanoga, 02.11.2004. u 23:57.

Pa šta onda? (3) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>