...the world of FERNANDO ALONSO...

nedjelja, 08.10.2006.

...BOŽE, HVALA TI!...

Milijun puta rečenica iz naslova!!!!!! Bože, hvala Ti za ovu radost i veselje!!! Skoro zaboravih kako zvuči La Marcha Granadera iliti španjolska himna. Kako mi je drago nakon duuuuugog vremena vidjet Fernanda Alonsa na najvišoj stepenici postolja!!! Ova utrka je došla kao blagoslov nakon svih onih patnji, kazni, otkazivanja motora, propusta mehaničara,... Blagoslov za Fernanda, a i za sve njegove najvjernije obožavatelje!!! Nakon jučerašjih kvalifikacija pomislila sam "Kvragu, opet je sve na strani onog starog konja!" i ful sam se zabrinula za Alonsa i mogućnost drugog naslova. A kad danas, nakon drugog odlaska u box, se tamo nešt' zdimilo i žuto-plavi kralj je samo projurio!!! E nek stari konj sad vidi kako je Alonsu bilo u Monzi i Mađarskoj! Baš me zanima jel mu je bila ukusna japanska trava. Nek isti ishod bude i u Brazilu i novi naslov je tu!!!

...JESAM IH NAŠLA!...
Kopam, kopam, kopam i iskopam! Surfajući malo španjolskim webom, naišla sam na jedan video i neke slike na kojima se jasno vide Fernando Alonso i njegova Raqul del Rosario. Video se nalazi na ovoj stranici, a možete ga vidjeti tako da ispod članka kliknete na "Ver Video". Poput golupčića su! Po svemu sudeći, lagano čujem svadbena zvona. Neka, drago mi je da je sretan i želim i njemu i njoj svu sreću svijeta.
Malo sam se raspitala o njezinom bendu "El Sueno De Morfeo" i skinula sam neke pjesme. Cura čak i dobro pjeva, i to vrlo dobro. Evo nekih slika za one kojima se neda gledat.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

...Ne zaboravite da B1 traje i dalje!...

- 10:10 - ...stisni gas... (22) - ...troši gorivo... - kap goriva